Gallery

Vitaminele veganilor, niciun motiv de ingrijorare :)


Nu aveti niciun motiv de ingrijorare cu privire la cantitatea de vitamine de care veti beneficia in calitate de vegani sau vegetarieni. Si calitatea este superioara, va garantez.

 

In timp ce unii aleg un burger, altii aleg un bol de fructe. In timp ce unii aleg un sandvis cu cascaval, altii aleg un bol de salata cu nuci si alune. Sincer, chiar nu ar trebui sa va faceti griji de unde va luati proteinele, de unde va veti lua vitaminele si mineralele necesare pentru ca organismul vostru sa functioneze brici.

In mare, tineti minte ca orice vegan sau vegetarian are nevoie de:

  • cereale interale
  • legume
  • fructe
  • leguminoase
  • seminte, nuci, alune
  • verdeturi proaspete si verdeturi uscate
  • apa de calitate

Daca aveti grija sa incorporati in dieta voastra aceste alimente, nu aveti absolut niciun motiv de ingrijorare. Evident, este esential sa pastrati echilibru perfect intre alimentele de mai sus, fara niciun exces de nicio parte.

Mult succes si sanatate!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s