Cina vegetariana delicioasa :) Simplu, gustos si sanatos


Tinzi sa crezi ca cina ar trebui sa contina putina carne pentru a te satura? Crezi ca te vei trezi pe la 3-4 dimineata sa cauti de mancare in frigider daca la cina nu ai avut friptura? Te provoc sa incerci o cina vegetariana adevarata si te vei convinge cat de satioasa si sanatoasa este.

Doar trei motive care sa va convinga de ideea unei cine vegetariene:

  • contine cereale, legume si leguminoase, deci este foarte satioasa si hranitoare. De asemenea ajuta tranzitul intestinal.
  • contine cel putin o salata sau o combinatie de legume in salata si ajuta la mentinerea unei siluete echilibrate.
  • contine un prebiotic minim, lucru important pentru sanatatea florei digestive.
    dsc_0225

Cum prepar o cina vegetariana satioasa si simpla?

Ciupercile le voi alege din soiul champignon petit. Sunt ciuperci micute si deci nu necesita tocare. Le spalam si le punem la cuptor, intr-o tava in care adaugam apa, sare si verdeturi uscate precum oregano si busuioc. Le lasam pana cand sunt perfect gatite.

Lintea verde se fierbe in apa cu sare si la final adaugam o lingura de ulei de masline sau ulei de floarea soarelui.

Orezul se fierbe cu apa si curry. Amestecam mereu ca sa obtinem un fel de risotto insa fara branza 🙂

Sfecla rosie se spala, se fierbe, se decojeste, se da pe razatoare si se amesteca cu ulei, sare, zeama de lamaie, piper si radacina de telina data pe razatoare.

Mazarea se opareste timp de 5-7 minute in apa clocotita. Se adauga sare si verdeturi precum oregano sau cimbru.

Toate acestea se combina pe o farfurie larga si se servesc alaturi de sos delicios preparat din iaurt, turmeric, usturoi pisat si sare.

 

Pofta buna!

Advertisements

7 thoughts on “Cina vegetariana delicioasa :) Simplu, gustos si sanatos

    1. Iaurt de vaca pentru ovo-lacto-vegetarieni si iaurt de soia pentru vegetarieni 100% si vegani 🙂 Vegantini se adreseaza si ovo-lacto-vegetarienilor dar si non-veganilor care vor sa afle mai multe si care poate ca renunta treptat la toate alimentele lor cu care sunt invatati de atat de mult timp 🙂

      Liked by 1 person

  1. Reblogged this on Sanatatea este mai buna decat toate and commented:
    – Contine cereale, legume si leguminoase, deci este foarte satioasa si hranitoare. De asemenea ajuta tranzitul intestinal.
    – Contine cel putin o salata sau o combinatie de legume in salata si ajuta la mentinerea unei siluete echilibrate.
    – Contine un prebiotic minim, lucru important pentru sanatatea florei digestive.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s