Vegantini, blog cu retete culinare vegane simple si sanatoase


Gatesc de 17 ani si o fac din pasiune. Visul meu este sa devin chef vegan si intr-o buna zi sa am propriul meu restaurant vegan 🙂 Vegantini este rampa mea de lansare 🙂

In bucataria mea se folosesc doar ingrediente naturale. Nu folosesc arome si potentiatori. Nu am nevoie. Am stocul meu de condimente si verdeturi aromatice care transforma orice reteta culinara vegana intr-una de 5 stele Michelin. Ei, nici chiar asa… Dar prietenii jura cu mana pe burta ca am gatit bine si mai vin la noi la masa :)) E un inceput bun, nu-i asa?

De ce prepar retete culinare vegane? Le cred mai sanatoase decat restul retetelor iar eu iubesc fructele si legumele prea mult pentru a manca orice altceva. Ador mancarea vegana simpla, modesta, din ingrediente pe care le poti procura din piata, la preturi decente.

In urmatoarele postari promit sa va impartasesc si locurile din care imi iau legumele, fructele, verdeturile aromatice, condimentele, uleiurile si nucile. Voi impartasi de asemenea si trucuri in bucatarie, astfel incat sa preparati mancare vegana mai gustoasa, mai aspectuoasa, cu care puteti sa va impresionati rudele, prietenii, musafirii veniti la masa 🙂

Ce va promit ca veti gasi pe acest blog?

–> Veti regasi retete culinare vegane, sfaturi nutritionale pentru vegani si vegetarieni.
–> Veti descoperi articole noi despre studiile si descoperirile cercetatorilor cu privire la stilul de viata vegan.
–> Promit sa scriu si despre evenimente adresate veganilor si nu numai.

In principiu, imi doresc sa colectionez cele mai frumoase experiente din calatoria si aventura mea vegana, caci este o adevarata aventura si este, mai presus de orice, o calatorie minunata. Veti vedea, va promit acest lucru 🙂

Mai presus de orice, as vrea sa stiti sunt o vegana pasnica. Nu ma uit in farfuria celui de langa mine. Fiecare mananca ceea ce considera ca ii face bine. Asa ca eu nu judec, ci ofer retete culinare perfecte pentru vegani, vegetarieni, non-vegani, cei care vor doar sa tina post cateva zile 🙂

Prefer sa nu imi impun stilul de viata dar iubesc sa ajut atunci cand mi se cere sfatul si cand descopar prieteni si straini care vor sa devina vegetarieni sau vegani 🙂

Mananc sanatos, cat se poate, uneori pe fuga, uneori in tihna. Veti descoperi pe Vegantini si idei de retete culinare vegane de criza de timp, rapide, simple si din ingrediente pe care le avem cu totii in casa in cea mai mare parte din timp.

De asemenea, Vegantini va fi si locul in care voi colectiona cele mai importante sfaturi nutritionale cu privire la legume, fructe, nuci si seminte, verdeturi si cereale. Asta ca sa stim de ce mancam ceea ce tocmai am cumparat 🙂

Mai mult, as vrea sa va ofer sfaturi despre cum sa gatiti vegan cat mai gustos. Stiu ca multi oameni cred ca veganii mananca doar iarba si alte plante, toate lipsite de gust si savoare. Realitatea este alta. Poate pentru ca gatesc de 17 ani si am sursele mele de legume si fructe de calitate, poate si pentru ca am invatat sa folosesc anumite condimente naturale, poate fiindca am preluat putin din talentul mamei mele, o bucatareasa apreciata.

Va invit sa imi criticati retetele daca le puteti imbunatati. Trimiteti-mi sugestii si recomandari, sfaturi utile, gandurile voastre pe adresa mea de email: claramarianicutar@gmail.com. Raspund cat pot de repede, intre doua feluri de mancare, un scutec de schimbat (David, fiul meu cel mic) si temele Clarei (fiica mea cea mare) 🙂

Sa aveti succes in tot ce faceti!

One thought on “Vegantini, blog cu retete culinare vegane simple si sanatoase

Leave a Reply

