Gallery

Vegetarienii mananca peste? Dar veganii? Dar fructe de mare :)


NU, vegetarienii 100% nu mananca peste. Daca au nevoie de omega 3, ei mananca avocado πŸ™‚

fructeasortate-2

Exista mai multe tipuri de vegetarieni, printre care si

ovo-vegetarieni,

lacto-vegetarieni,

ovo-lacto-vegetarieni si mai exista si

vegetarieni care mananca si peste. Din cate stiu, nu au denumire oficiala vegetarienii care mananca si peste πŸ™‚ Eu le-as spune pescarieni πŸ™‚

Sunt multi oameni care spun ca daca mananci peste e ca si cum ai fi omni normal, ca oricare altul. Eu nu judec. Tot e mai bine sa mananci doar peste decat sa mananci si alte tipuri de carne. Este tot o forma de a reduce consumul de carne. Au fost perioade de timp in care m-am gandit ca este o optiune excelenta prin care poti atrage numerosi omni catre stilul de viata vegetarian, ca o perioada intermediara. Si ar putea fi o solutie.

Pentru mine nu exista corect sau incorect. Fiecare este liber sa manance exact ceea ce doreste si ce considera a fi bun pentru sine.

Eu am trecut de la stil de viata dezordonat la vegetarianism. Am avut si perioade in care am mancat si oua si branza dar si perioade in care am mancat doar vegetale. In prezent, tind spre veganism, fara lactate, fara oua, nimic de origine animala.

Insa tineti cont de vegetarienii 100% nu mananca nici peste si nici fructe de mare. Nici veganii.

Fructele de mare sunt nevertebrate care au totusi sistem nervos. Le consideram a fi carne asa cum si pestele tot carne este :)) Nu as rade daca nu as fi intalnit prea multi oameni care mi-au recomandat sa mananc macar peste, pe motivul ca nu ar fi carne.

Poate o fi leguma si nu stiu eu πŸ™‚

Sa fiti sanatosi πŸ™‚

Leave a Reply

