Gallery

12 surse naturale de calciu pentru vegani si vegetarieni


Probleme cu calciu? Nu exista nicio situatie pe care sa nu o putem rezolva atunci cand avem grija la alimentele pe care le consumam. Se spune ca nu exista afectiune sau boala pe care sa nu o putem trata cu ajutorul legumelor, fructelor, verdeturilor.

humus facut in casa cu mult tahini
humus facut in casa cu mult tahini

 

Cat despre calciu, iata cele mai puternice surse pentru vegani si vegetarieni:

  1. Varza rosie, alba, creata, kale
  2. Broccoli
  3. Migdale
  4. Seminte de susan
  5. Salata verde si patrunjel
  6. Seminte de dovleac
  7. Soia
  8. Ovaz
  9. Fasole
  10. Portocale
  11. Spanac
  12. Smochine

Si lista nu se termina aici. Exista si alte surse de calciu pentru vegani si vegetarieni. Si poate cel mai important aspect este ca tot calciul din vegetale se asimileaza rapid, nu se depune aiurea in organism si se foloseste in mod inteligent, acolo unde este nevoie in corp.

Mult succes si pofta mare!

Advertisements

2 thoughts on “12 surse naturale de calciu pentru vegani si vegetarieni

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s