Gallery

23 de surse naturale de fier pentru vegani si vegetarieni


Se spune ca majoritatea veganilor si vegetarienilor au probleme cu fierul. Carenta de fier este o problema si pentru non-vegani, in mod evident. Asa cum v-am mai spus, cine nu se hraneste corect, risca o carenta de fier, de calciu, de vitamine samd.

Sincera sa fiu, cred ca stiu cam 20 de vegani care se hranesc bine, in mod inteligent, cu grafice realizate de nutritionisti lipite pe frigider. In rest, cunosc si vegani care mananca paste, paine, orez si tofu in proportie de 90% din alimentatia lor. Si asta este foarte gresit. Evident ca ajungi la carente de fier, proteine, calciu si vitamine.

rosiibioecologice

 

Iata 23 de surse naturale de fier pentru vegani si vegetarieni:

  1. Soia
  2. Linte
  3. Fasole
  4. Naut
  5. Broccoli
  6. Rosii
  7. Fasole verde
  8. Spanac
  9. Quinoa
  10. Seminte de dovleac
  11. Caise uscate
  12. Prune uscate
  13. Alge
  14. Goji
  15. Patrunjel
  16. Masline
  17. Mazare
  18. Sfecla rosie
  19. Ardei kapia
  20. Turmeric
  21. Banane
  22. Struguri
  23. Seminte de chia

Si asta nu este tot. Mai sunt si alte ingrediente in care se gaseste fier atat de important pentru sistemul imunitar, pentru sistemul nervos, pentru sistemul digestiv si nu numai. Voi mai completa lista cu alte legume si fructe bogate in fier.

Spor la cumparaturi si pofta buna!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s