Salata de paste cu naut fiert, humus si busuioc: Mancare vegana prea buna s-o imparti :)

paste cu naut fiert si humus

Una dintre cele mai mari bucurii in viata este sa imparti mancarea cu cei care iti sunt dragi. Pana la urma, aici este si marea bucurie de a gati, sa dai si altora din mancarea ta, sa se bucure cu tine, sa vada ce ai facut bun si sa spuna ca mai vor si doresc si reteta :))

dsc_0145

Gatesc de placere si cel mai des, pentru propria mea pofta, fac paste šŸ™‚ E ceva uimitor in paste. Daca ai o zi proasta,Ā pastele pot rezolvaĀ mult.

Sa va spun despre cea mai noua reteta culinara pe care am facut-o din zgarcenieĀ :)) Am fiert pastele cu gandul sa le amestec cu pesto facut de mine, care s-a acrit intre timp fiindca l-am lasat in frigider prea mult timp. M-am zgarcit la el. Am folosit doar putin, ca sa mai am si altadata…

Asa ca am ramas cu o portie de paste fierte si nimic sa pun peste ele. Norocul meu a fost ca aveam naut fiert pentru humus. Am adaugat boabele de naut intr-o tigaie si le-am incalzit cu putin ulei de floarea soarelui, sare, piper si curry nepicant. Am adaugat pastele si 6-7 linguri de humus proaspat facut de mine. Am lasat pe foc mic 2 minute. Am pus busuioc mult, cum imi place mie, am stins focul si am pus capacul peste tigaie, sa se innabuse totul šŸ™‚

 

Rezultatul este prea bun sa fie impartit :)) Dar veti imparti, stiu sigur. Cele mai bune mese trebuie impartite pentru a te bucura cu adevarat de ele.

Cat despre reteta noastra vegana, va pot spune ca humusul a format un sos atat de gustos si totul s-a combinat asa de bine cu pastele. Nici nu pot sa va explic. Sper sa faceti aceasta mancare delicioasa, vegana 100%, sanatoasa pana peste poate!

Sa fiti sanatosi mai presus de tot. Si sa nu va zgarciti la pesto :))

6 thoughts on “Salata de paste cu naut fiert, humus si busuioc: Mancare vegana prea buna s-o imparti :)

  1. Arata foarte bine mancarea ta vegana. Zici ca nu e vegana. Zici ca e mai gustoasa decat cea non-vegana. Pentru asta te felicit caci nu toti stiu cum sa faca mancare vegana si sanatoasa si aspectuoasa si gustoasa.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

