Gallery

Surse naturale de vitamina B12 pentru vegetarieni si vegani? Expertii recomanda suplimente


Una dintre cele mai mari griji ale veganilor si vegetarienilor este lipsa vitaminei B12. Asa cum bine stim, lipsa ei in organism poate duce la oboseala cronica, pierderi de memorie, depresie si nu numai.

Va invit, inainte de toate, sa va luati B12-le din suplimente, de la farmacie sau de la plafar. Sunt specialisti care ne spun ca putem lua B12 din alimentatia vegana insa eu nu as risca.

Sunt prea multi specialisti si experti care demonstreaza ca B12 NU se poate lua din surse naturale! Asa ca dati fuga la farmacie si luati-va un supliment de B12. Mai mult, este indicat sa efectuati teste pentru a determina daca aveti sau nu un nivel normal al acestei vitamine.

Cateva potentiale surse naturale de vitamina B12: coaja radacinoaselor, drojdia uscata, algele marine, spirulina si ciupercile. Dar eu nu as risca sa imi iau B12 din ele.

 

Nu uitati faptul ca B12 trebuie luat din suplimente, oricat de mult va doriti sa luati aceasta vitamina in mod natural, din surse vegane. Studii numeroase arata cat de periculoasa este carenta B12 pentru organism. Alegeti suplimente cu B12 care sa va asigure doza optima necesara.

Mult succes si sanatate mai presus de orice!

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s