Gallery

Trufe raw vegane de cea mai buna calitate, facute in casa. Una tie, doua mie :))


Daca mergi la cofetarii vegane si ceri trufe, se prea poate sa ramai fara bani in portofel pentru cateva chichinetze de cacao :)) Si nu e genul meu, trebuie sa recunosc. Sunt destul de zgarcita, ar spune unii. Sunt destul de economa, as zice eu :))

Cum fac eu trufe in casa, de necaz ca sunt prea scumpe la cofetarie: Pun intr-un bol mare de tot Β 1 cana de seminte de susan, 10 linguri de seminte de canepa, 5 linguri de seminte de in macinate pe loc, 2 pumni de stafide maruntite microscopic, 1 plic de zahar vanilat, 3-4 linguri de visinata (facuta in casa, de socrul meu πŸ™‚ ), cacao cat de multa sau de putina doriti si lapte de migdale cat este nevoie ca sa formati o pasta modelabila.

Puteti sa puneti si unt de cocos daca aveti. Eu l-am consumat ca masca de fata asa ca nu am pus.

De asemenea, puteti sa puneti si ciocolata neagra vegana daca aveti si nu va e lene sa o topiti nitel πŸ™‚ Mie mi-a fost asa ca am pus doar cacao.

dsc_0220

Cu mainile udate mereu intr-o cana de apa rece, formati bile de cacao, tavaliti-le prin cocos ras (eu nu am avut) si puneti-le pe o farfurie, la distanta onorabila una de alta si departe de ochii curiosilor :)) Eu le-am pus in frigider, pe ultimul raft si era sa le strivesc cu o alta farfurie. Uitasem ce am pus acolo si voiam sa fac stiva :))

Dupa cateva ore, trufele s-au intarit. Semn ca trebuie sa le impartiti cu cei dragi πŸ™‚ Trist dar adevarat. Trufele dispar foarte repede. Faci un bol mare, te trezesti cu 20-30 de trufe si apoi se mananca toate in 5-6 minute. Lumea intreaba “Ce??? Astea au fost toate???”

Adevarul e ca daca nu mancam jumatate de compozitie inainte sa le formez, ar fi fost mai multe :))

Sa aveti pofta si sa fiti sanatosi mai presus de orice!

2 thoughts on “Trufe raw vegane de cea mai buna calitate, facute in casa. Una tie, doua mie :))

Leave a Reply

