Gallery

Paste cu spanac innabusit, susan si salata de morcovi cu limeta :) Mancare vegana rapida


Paste cu spanac innabusit, susan si salata de morcovi cu limeta šŸ™‚ Suna tare pompos dar este o mancare simpla, sanatoasa, rapid de preparat. Si nu va pot spune decat ca are un gust divin 100%. Si este mancare vegana, evident.

dsc_0081

Cum am preparat o cina care a durat 15 minute? Am fiert pastele. Separat am pus spanacul la innabusit 5 minute. Am amestecat cele doua ingrediente si am pus 3 linguri de drojdie inactiva pentru plus de vitamine si minerale. Am mai dat pe foc mic inca 2 minute. Separat am dat pe razatoare un morcov cu zeama de lamaie verde, limeta šŸ™‚ Am presarat susan peste tot preparatul si am adaugat putin si in paste.

Am ornat frumos farfuriile si i-am zis iubitului meu ca am comandat de la un restaurant de 5 stele. Puteam sa ii spun ca am stat toata ziua in bucatarie sa ii fac o asa mancare :)))

 

Pofta mare si multa sanatate!

PS: Ca sa fie si mai aspectuos, puneti pastele cu spanac intr-un bol, atunci cand ati stins focul. Cand s-au racit, rasturnati bolul pe o farfurie. Acelasi lucru insa arata mai arogant :))

dsc_0119

2 thoughts on “Paste cu spanac innabusit, susan si salata de morcovi cu limeta :) Mancare vegana rapida

Leave a Reply

