Gallery

Lasagna de ciuperci in 30 de minute. Mancare vegana rapida si sanatoasa


Lasagna este una dintre mancarurile preferate in familia mea. Am ales combinatia de rosii cu ciuperci pentru umplutura dintre foi. Am gasit de asemenea si foi de lasagna din grau dur si apa. Perfect vegan pana aici 🙂

Cum am preparat cea mai simpla si rapida lasagna vegana de pana acum? Am sotat ciuperci champignon intr-o tigaie. Am pus 1 kg de ciuperci ca sa pot umple o tava de cuptor cu foi si straturi generoase. Am adaugati si 1 ardei kapia taiat marunt de tot. Ar fi mers mai multi ardei insa nu am avut in casa.

ostropel de ciuperci, perfect ca umplutura pentru foile de lasagna vegana
ostropel de ciuperci, perfect ca umplutura pentru foile de lasagna vegana

 

Ciupercile se soteaza dupa ce se spala si se maruntesc putin. Nu le luati coditele caci sunt foarte gustoase si hranitoare. Amestecati mereu si adaugati sare, verdeturi aromatice si piper daca doriti. Eu nu am pus fiindca am vrut sa manance si fiica mea, mare fana lasagna. De data asta a incercat lasagna vegana si recunosc ca am fost uimita sa ceara inca o portie :))

 

Dupa ce am sotat ciupercile si a scazut toata apa lor, am adaugat sos de tomate si inca o portie mare de verdeturi aromatice plus 10 catei de usturoi, destul de mari, romanesti. Am adaugat o cana de apa si am lasat focul mic, amestecand din cand in cand. Cand scade apa, este gata sosul si poate fi adaugat intre foile de lasagna.

dsc_0247

In tava de cuptor unsa cu ulei, puneti un strat de foi de lasagna si apoi sos de ciuperci. Din nou puneti strat de foi si iar sos si o tineti tot asa pana cand ajungeti la final cu sosul. Dati la cuptor la foc mic-mediu si lasati totul pana cand se fac foile. Bagati o furculita si vedeti cand e totul gata 🙂

Lasagna vegana merge de minune si cu tofu, daca va place. Puteti sa radeti pe deasupra sau sa bagati cateva cubulete intre foile de lasagna desi recunosc faptul ca eu nu am incercat inca. Voi incerca totusi lasagna vegana de ciuperci cu masline cat de curand. Am eu asa un feeling ca este o combinatie buna. Evident, cu mult busuioc proaspat, cum imi place mie.

dsc_0237

Rezum ingredientele pentru lasagna vegana de ciuperci: 1 pachet de foi de lasagna din grau dur, 1 kg de ciuperci champignon, 1 ardei kapia (mai multi daca aveti), 1 litru de sos de rosii sau suc de rosii, verdeturi aromatice, sare, piper, 3-4 linguri de ulei pentru sotarea ciupercilor, 2 linguri de ulei pentru tava de lasagna care trebuie unsa inainte sa puneti straturile de foi de lasagna, busuioc proaspat.

Pofta mare si spor la gatit vegan!

 

7 thoughts on “Lasagna de ciuperci in 30 de minute. Mancare vegana rapida si sanatoasa

Leave a Reply

