Gallery

3 bauturi proteice vegane. Bauturi naturale, facute in casa, din ingrediente simple


Avem nevoie de proteine indiferent daca suntem vegani, vegetarieni sau non-vegani. Si interesant este faptul ca multi vegani au nivel mai ridicat de proteine in alimentatia lor decat numerosi non-vegani.

lapte de migdale cu sirop de artar
lapte de migdale cu sirop de artar

Mare atentie la faptul ca organismul nu poate functiona fara proteine de calitate. Asa ca nu tineti doar cont de cantitate, ci si de calitate.

 

Va ofer 3 retete de bauturi proteice vegane. Sunt simplu de preparat, gustoase pana peste poate si foarte sanatoase:

  1. Lapte de migdale 300 de ml, 2 linguri de cacao, 2 linguri de seminte de chia, 2 banane. Blenduiti si schimbati cantitatea de lapte daca vreti mai laptos sau mai consistent.

  2. Lapte de migdale 300 de ml, 10 nuci caju, 2 linguri de seminte de canepa decorticate, 1 avocado copt

  3. Lapte de orez 300 de ml, 2 linguri de seminte de canepa decorticate, 2 linguri de seminte de in macinate pe loc, 2 lingurite de cacao, 5 alune de padure.

    lapte de migdale, carob si chia
    lapte de migdale, carob si chia

     

Personal, consider ca o astfel de bautura proteica iti poate tine de foame cateva ore. Obisnuiesc sa iau un recipient cu bautura proteica de cate ori plec la drum lung sau in vizita la rude :))) Nu toti au mancare vegana. Nu toti te iau in serios incat sa nu iti faca macar un banal de pilaf si sa iti puna o mana de legume pe masa. Asa ca este indicat sa ai la tine o bautura pe care sa o strecori in geanta si care sa iti tina de foame pana cand ajungi din nou acasa 🙂

Nu obisnuiesc sa cumpar bauturi proteice si nici pudre pentru a le prepara pe ale mele. Aleg mereu proteine de calitate si ceva care sa mearga bine langa proteine. Va amintesc majoritatea alimentelor pe care eu le folosesc pentru a-mi prepara bauturi proteice vegane acasa:

  • migdale macar 5 samburi pe zi 🙂
  • caju
  • alune de padure
  • banane cel putin una pe zi 🙂
  • cacao si pudra de karob
  • seminte de in macinate pe loc
  • seminte de canepa decorticate pentru cel mai ridicat continut de proteine 🙂
  • seminte de susan pentru calciu 🙂
  • seminte de dovleac
  • lapte de migdale cel mai des 🙂
  • lapte de orez
  • mango
  • avocado neaparat 1 pe saptamana 🙂
  • spanac, kale, bok choy
  • sfecla rosie
  • morcovi
  • mere
  • patrunjel
  • busuioc proaspat
  • … orice va place 🙂

Sa aveti pofta de viata!

Advertisements

One thought on “3 bauturi proteice vegane. Bauturi naturale, facute in casa, din ingrediente simple

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s