Gallery

10 idei de pranz vegan delicios si sanatos: Le prepari usor si rapid


Pranzul nu ar trebui sa fie mai putin important decat micul dejun. Nici cina nu este deloc lipsita de importanta. Fiecare masa trebuie sa fie compusa cu atentie maxima astfel incat sa contina acele alimente de care omul are nevoie in acel moment al zilei.

Spre exemplu, micul dejun si pranzul ar trebui sa contina un nivel mai ridicat de proteine, pentru energie maxima. In schimb, cina nu ar trebui sa aiba continut ridicat de proteine, care se digera mai greu. La cina ar trebui sa punem accent pe legume.

Iata 10 idei de pranz vegan delicios si sanatos, combinatii de retete culinare pe care le puteti prepara acasa, din ingrediente naturale:
(Atentie la faptul ca desertul ar trebui sa fie o masa separata de pranz, nu imediat ce ati terminat pranzul. Dulcele de dupa ingreuneaza digestia foarte mult si nu face decat sa te ingrase. Desertul se consuma separat, eventual cu o cana de ceai sau de cafea.)

  1. Supa crema de linte rosie + tocana de cartofi cu rozmarin
  2. Ciorba de legume cu bors + lasagna vegana de ciuperci
  3. Supa crema de mazare + paste cu legume si sos de rosii in stil italian
  4. Ciorba de cartofi acrita cu bors + musaca vegana (strat de piure de cartofi/ strat de ostropel de ciuperci/ strat de piure de cartofi…)
  5. Supa crema de legume (morcov, broccoli, pastarnac, telina, radacina de patrunjel) + pilaf cu ciuperci
  6. Supa de pleurotus si cartofi + orez cu legume in stil mexican (porumb, fasole verde, ardei gras)
  7. Supa vegana de rosii + piure de cartofi cu ostropel de ciuperci
  8. Ciorba de fasole + platou vegan de orez cu curry, mazare, linte verde si ciuperci
  9. Supa de legume cu fidea + iahnie de fasole si muraturi
  10. Supa crema de dovlecei + paste cu zucchini si sos de rosii in stil italian, 100% vegan

    orez cu legume si ciuperci
    orez cu legume si ciuperci

Iata doar 10 combinatii ideale de pranz vegan delicios si sanatos. Sunt preparate culinare vegane 100%, simple si accesibile oricui. Nu necesita ingrediente complexe sau scumpe, nici sa munciti in bucatarie pana va vine rau.

Asa cum bine stiti, sunt adepta bucatariei clasice combinata cu bucataria moderna. Asadar, va recomand mereu sa imbinati preparate culinare clasice (gen musaka sau tocana) cu acele ingrediente care va fac voua inima sa cante de fericire 🙂 Poate va plac zucchini, poate sunteti indragostiti de rodie sau de curry. Adaugati ingredientele dorite in mancare si bucurati-va cu adevarat de retetele culinare vegane pe care le puteti realiza usor, rapid, ieftin.

 

Sa aveti pofta de viata si sanatate mai presus de orice!

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s