Gallery

10 “mancaruri” vegane rapide. Lista de memorat pentru vegani infometati si pe fuga :)


Stii acel moment cand iti este asa de foame ca ai putea sa mananci mustar pe paine? Sau gem pe paine? Sau paine goala :)) Sau cand iti este atat de foame si chiar nu ai rabdare sa se faca lintea? Sau cand iti este prea foame si nu te mai poti concentra nici cat sa incropesti o salata?

Un vegan stie foarte bine cat de important este sa ai provizii in casa. Cand te loveste foamea, sa te tii bine si sa te rogi sa ai vreo conserva de fasole in camara :))

sandvis cu pasta de masline, ciuperci sotate si ardei kapia
sandvis cu pasta de masline, ciuperci sotate si ardei kapia

Mie mi se intampla des sa mi se faca foame rapid, pe nepregatite, dintr-odata. Asa ca am mereu mancare pregatita in frigider. Sau aproape mereu :))

 

Ideea de baza este sa nu te infigi in borcanul de gem din disperare. Asteapta putin si vom gasi cateva optiuni bune pentru orice vegan infometat si nerabdator:

  1. Zacusca cu chipsuri de porumb. Mananci pana plesnesti :))
  2. Paine cu humus si masline. Sper ca ai humus si masline in casa la orice ora din zi si din noapte πŸ™‚
  3. Paine cu unt de arahide si rondele de banana. Proteine in cantitate mare, doza puternica πŸ™‚
  4. 3 linguri de seminte de canepa sau 3 linguri de seminte de susan. Garantat alunga foamea instant. Doza mare de proteine si fibre, care dau satietate rapida.
  5. Lapte de migdale cu 3 linguri de seminte de chia
  6. Tofu pe paine
  7. Migdale, alune de padure, caju, nuci de orice fel, smochine, curmale samd.
  8. Ciocolata neagra πŸ™‚ Aici sunt proteine, fibre si multi-vitamine intr-o singura bucata de ciocolata neagra.
  9. Lapte de migdale cu tarate de ovaz, psylium, tarate de grau, seminte, nuci, cereale πŸ™‚
  10. 2 banane sau 1 avocado. Merge garantat, de fiecare data. Baga un avocado si esti ca si nou. Poti sa functionezi inca 1 ora fara sa vrei sa te impusti de foame.Atentie! Tot ce e pe bold este hrana neperisabila sau putin perisabila, pe care iti recomand sa o ai mereu in casa. Cateva borcane de zacusca, cateva pungi de nachos de porumb, migdale, alune, seminte, cereale, lapte de migdale, banane neaparat, avocado copt, tofu pentru situatiile de criza samd.
    sandvis cu humus, masline si ardei kapia
    sandvis cu humus, masline si ardei kapia

     

Cam astea sunt ideile mele, cele care mi-au venit pe moment. In principiu, asta mananc eu cand imi este mega-foame si nu am nimic deja pregatit la indemana. Evit dulceturile si marmeladele pe paine desi nu zic nu din cand in cand. Insa ar fi un shot prea puternic de glucide pentru ficat, mai ales daca am stomacul gol. Asa ca prefer ceva cu eliberare prelungita, precum nucile, semintele, fructele satioase, fibrele de calitate.

Sa aveti pofta si mancare mereu gata pregatita in frigider πŸ™‚ Sa fii vegan infometat e greu πŸ™‚

2 thoughts on “10 “mancaruri” vegane rapide. Lista de memorat pentru vegani infometati si pe fuga :)

  1. Deci asta chiar e lista de mancare vegana de urgenta maxima :)) Eu as mai adauga conserve, multe de tot, din toate felurile. Cand sunt pe fuga, o conserva ma salveaza. Nu am mereu timp sa fac mancare ca la carte. Si uneori nici nu am chef. Si salata chiar nu poti mereu sa mananci. Pune accent pe conserve. Numai bine.

    Like

Leave a Reply

