Gallery

Mancare de mei cu legume sotate si busuioc proaspat: Mancare vegana sanatoasa


Cineva mi-a spus de mei si am ras cu pofta. Chiar am ras. I-am zis ca asta e mancare de papagali. Nu stiam ca este una dintre cerealele pe care le putem manca si noi si care ne aduc beneficii uimitoare pentru sanatate.

Mancarea mea de mei a fost gata in 25 de minute fiindca am tras de timp, am dat un telefon si m-am chinuit sa deschid o sticla de vin cu un tirbuson prost. Ar fi fost gata si mai repede.

mancare de mei cu legume si busuioc proaspat
mancare de mei cu legume si busuioc proaspat

Cum am procedat: Am pus 1 cana de mei la fiert in apa clocotita. Am lasat meiul la foc mic spre mediu pana cand s-a umflat bobul si cand l-am gustat era perfect facut, patruns.

Am sotat intr-o tigaie de inox ardei kapia, bucatele de zucchini, o rosie, un sfert de morcov, un sfert de ceapa. Legumele au fost maruntite bine de tot. Le-am sotat intr-o lingura de ulei de floarea soarelui, cat sa se faca mai apetisante. Am pus sare si piper. In 5 minute am stins focul si am adaugat meiul fiert.

Am servit alaturi de salata de bok choy, masline, ardei kapia si a fost o minunatie. Ceva mai bun de atat si mai rapid de atat, jur ca nu se poate. E mancare vegana sanatoasa, rapida, simpla.

dsc_0055

Sa aveti sanatate si spor la retete culinare vegane!

 

2 thoughts on “Mancare de mei cu legume sotate si busuioc proaspat: Mancare vegana sanatoasa

Leave a Reply

