Gallery

10 idei de lunch-box perfecte pentru vegani si vegetarieni


Iubesc mancarea vegana si nu renunt la ce gatesc eu nici atunci cand plec la serviciu. Nu pot sa suport mancarea comandata la cutie de scartz, polistiren expandat sau cum ii mai spune. E pur si simplu aiurea. Si unde mai pui la socoteala si faptul ca o mana de pilaf costa 8-9 lei minim. Supele sunt toate facute probabil din cuburi concentrate si mancarea probabil este facuta cu ulei folosit de mai multe ori, lucruri pe care eu sigur nu le fac 🙂

Si gatesc mai sanatos, mai gustos, mult mai ieftin.

dsc_00322

Asa ca imi fac singura acasa toata mancarea pentru la pachet. Chiar daca simt ca nu am timp, la 6 sunt in picioare, la 6:30 am terminat de gatit si deja la 6:35 am pachetul pregatit si imi beau cafeaua.

Daca merita sa iti faci singura pachetul pentru la serviciu? Nici sa nu stati pe ganduri!

Cateva idei de lunch-box perfecte pentru vegani si vegetarieni:

  1. Fasole innabusita cu ceapa rosie si salata de valeriana. Reteta vegana simpla aici.
  2. Paste cu broccoli si masline. Salata de bok choy si broccoli. Reteta vegana rapida aici.
  3. Orez cu ciuperci si salata de sfecla. Reteta este detaliata aici.
  4. Paste cu zucchini si sos de rosii alaturi de salata verde cu naut fiert. Reteta de paste aici. Reteta de salata vegana aici.
  5. Paste cu bok choy, ceapa, usturoi si masline alaturi de o salata vegana cu bok choy si susan. Reteta pastelor aici. Reteta salatei aici.
  6. Paste cu dovlecei si rosii cu salata de valeriana. Reteta aici
  7. Salata vegana satioasa: Cartofi copti, bok choy, rosii, masline si vinegreta de mustar. Reteta simpla aici.
  8. Cous-cous cu legume si salata tabouleh: 2 retete culinare vegane rapide si sanatoase de pus la pachet. 
  9. Mancare asiatica vegana, o idee de pachet foarte creativa, usor de realizat. Reteta rapida aici.
  10. Salata de paste cu naut fiert, humus si busuioc. Reteta simpla aici.

dsc_0025

Va pot spune ca aceasta mancare vegana se poate prepara de cu seara. Preparati cina si ce va ramane este perfect pentru pachet la serviciu. Va puteti obisnui sa luati mancare de acasa si va garantez ca este mult mai sanatoasa decat orice comandati. E mancare facuta de voi, din paste si orez de calitate, din legume proaspete si atent spalate si curatate, din sosuri naturale si mirodenii 100% ecologice daca asa folositi de obicei.

Nu aveti cum sa gasiti asa ceva la catering. Cel putin nu din ce am vazut eu pana acum si credeti-ma ca am vazut sute de preparate comandate insa niciunul nu se aseamana cu ce fac eu.

Sa aveti spor la retete culinare vegane, vegetariene si de post!

Leave a Reply

