Gallery

Mancare de fasole cu marar proaspat si boia dulce. O reteta vegana simpla, ieftina si hranitoare


Ati putea sa folositi si boia afumata sau boia picanta. Eu nu am luat niciodata boia afumata iar pe cea picanta nu o tolerez prea bine pentru ca am stomacul foarte sensibil ๐Ÿ™‚

Dar va pot spune ca mancarea de fasole a iesit un deliciu culinar de nota 10 ๐Ÿ™‚ Am preparat aceasta mancare vegana deosebit de simplu si rapid.

dsc_0174

Ingredientele sunt mereu la indemana: fasole mica, marar proaspat, sare, boia de ardei dulce, ulei de masline.

Am fiert fasolea si am schimbat apa de 2 ori. Cand s-a fiert complet, am scos-o si am amestecat-o intr-un bol cu marar tocat marunt, sare, ulei de masline si boia de ardei dulce. Sfarsit :))

Asta e chiar tot. O reteta vegana superba, simpla, modesta, hranitoare. Desi nu sunt cea mai buna prietena cu fasolea, am descoperit un soi care imi place, care fierbe rapid si este deosebit de satioasa. Si de asta are nevoie orice vegan si orice vegetarian, darย si non-veganii in perioada de post ๐Ÿ™‚

Spor la retete culinare vegane, vegetariene si de post!

One thought on “Mancare de fasole cu marar proaspat si boia dulce. O reteta vegana simpla, ieftina si hranitoare

Leave a Reply

