Gallery

3 salate vegane cu spanac: Simple, rapide, sanatoase, detoxifiante


Vrem hrana de calitate insa nu vrem sa coste o avere. Chiar nu vrem sa ne rupem din buget si sa il dam peste cap pentru a manca sanatos. Asa ca eu va invit sa preparati totul acasa, din ingrediente sanatoase, de calitate, cumparate de voi insiva, din piata locala.

Cel mai usor este sa mergeti zilnic in piata, daca aveti ocazia. Obisnuiti-va cu legumele, invatati preturile, vedeti care sunt zilele in care le gasiti la cele mai bune preturi, stabiliti care sunt vanzatorii de la care merita sa le cumparati. Eu am vanzatorii mei preferati pentru radacinoase, unii de la care iau mereu fructele si unii doar pentru fasole si verdeturi. I-am invatat in timp, cumparand din mai multe locuri.

Desigur, nu toti iubesc mersul in piata desi eu il consider de baza pentru o viata sanatoasa. Pe mine cumparaturile in piata locala de fructe si legume ma relaxeaza enorm. Ador mirosul proaspat de legume, verdeata. Iubesc sa aleg legumele pe care le voi gati si sa aflu de unde sunt aduse si cum sunt cultivate. Multi ar spune ca am prea mult timp liber insa adevarul este ca aceasta “preocupare” pentru procurarea alimentelor nu iti ia mai mult de 20-30 de minute pe zi, mult mai putin decat le ia altora sa urmareasca o emisiune, sa se joace pe tableta sau sa isi vopseasca unghiile in culorile curcubeului :))

dsc_0506

 

De curand am descoperit ca in piata vanzatorii au adus spanac. Este spanac din solar insa nu ma deranjeaza prea mult. L-am cumparat la 10 lei kilogramul. Am luat doar 500 de grame pentru ca vreau doar pentru salata. Am primit o punga uriasa de spanac si am comparat-o cu salata verde care costa 3,5 lei si era mult mai mica. Am iesit mult mai bine cu spanacul.

dsc_0525

Iata si cele 3 salate vegane cu spanac, retete simple, rapide, puternic detoxifiante:

  1. Salata vegana cu spanac, morcov, rosii si praz, patrunjel, zeama de lamaie verde, ulei de masline.
  2. Salata vegana cu spanac, rosii, cozi de telina, patrunjel, zeama de lamaie verde, ulei de masline.
  3. Salata vegana cu spanac, morcov, ceapa verde, busuioc, zeama de lamaie verde, ulei de masline.

dsc_0539

Sunt combinatii excelent de gustoase si va invit sa le personalizati asa cum va place. Nu uitati ca morcovul si spanacul merg de minune impreuna. Aduc organismului nutrienti esentiali, aminoacizi, vitamine si minerale extrem de utile pentru ca ficatul sa se detoxifieze, digestia sa functioneze mai bine, toxinele din corp sa fie expulzate mai eficient.

Sa aveti sanatate mai presus de orice si spor la retete culinare vegane, vegetariene si de post!

 

Leave a Reply

