Gallery

Paste vegane cu pesto rosu facut in casa. Plus reteta de pesto verde


Pastele sunt dragostea mea, fie ca sunt din grau dur, fie ca sunt din porumb. Le ador si incerc mereu sa gasesc noi combinatii de sosuri, legume, condimente. Am nevoie de paste pentru ca nu ma satur doar din legume si fructe, nuci si seminte. Am nevoie de paste, de mancare consistenta πŸ™‚ Aleg mereu grau dur sau porumb desi poti sa faci paste cu pesto rosu si daca ai taitei de orez πŸ™‚

Azi am facut pesto rosu dupa mult timp. A iesit demential de gustos.

dsc_0324

Ingrediente pentru pesto rosu facut in casa: 1 rosie, 1 ardei kapia, 1 dovlecel, busuioc si oregano, 30 de masline kalamata, sare, ulei de masline, 5 catei de usturoi.

Am blenduit totul si apoi am pus sosul rezultat in tigaie la foc mic. Am lasat 6-7 minute si apoi am pus pastele fierte in tigaie. Am mai lasat inca 5 minute si apoi am stins focul si am pus capacul ca sa se innabuse totul.

dsc_0327

Am servit fierbinte, cu un pahar de vin rosu alaturi. E genial. E mancare vegana sanatoasa, gustoasa, incredibil de buna πŸ™‚

Nu am mai mancat o portie de paste cu pesto rosu de mult timp si trebuie sa recunosc faptul ca reteta mea devine din ce in ce mai buna πŸ™‚ Mereu adaug noi ingrediente. In loc de usturoi pot sa pun leurda sau usturoi verde. Uneori pun si ceapa verde sau zucchini. Rucola merge de minune in pesto rosu.

dsc_0388

O reteta de pesto verde facut in casa gasiti aici!

Pofta buna si sanatate mai presus de orice!

 

One thought on “Paste vegane cu pesto rosu facut in casa. Plus reteta de pesto verde

Leave a Reply

