Gallery

Mic-dejun vegan simplu si rapid cu 6 ingrediente esentiale


Iubesc humusul si nu imi lipseste niciodata din casa. Il prepar singura, dupa o reteta pe care am adus-o la stadiu perfect dupa zeci de incercari šŸ™‚ Cine a gustat din humusul meu de acum 5-6 luni si gusta din el acum vede sigur diferenta šŸ™‚ Am reusit in cele din urma sa inteleg ce cantitati sa folosesc, ce naut sa cumpar, cate ape sa arunc, cat tahini sa pun si care este cea mai buna marca dintre toate šŸ™‚

Pe scurt, mic dejun vegan puteti sa faceti foarte rapid, din ingrediente pe care le aveti sigur in casa. Poate sa fie o banana si un pahar de lapte de migdale sau o cafea si un covrig clasic. Nimeni nu spune ca acestea nu sunt exemple perfecte de mic-dejun vegan. Mananc adesea astfel.

Insa cand vreti sa va oferiti un mic dejun vegan putin mai aparte, va recomand asa ceva šŸ™‚ :

dsc_0162

Humus pe paine cu ceapa, pasta de masline kalamata pe paine cu ceapa, rondele de ardei kapia, avocado copt, castraveti. Serviti totul alaturi de o cafea neagra, cu lapte de migdale sau alaturi de un ceai preferat. Va garantez ca ziua va incepe excelent daca ati avut un astfel de mic dejun vegan šŸ™‚

Cat a durat sa il fac? Putin peste 2 minute insa desigur, eu am avut humusul gata si pasta de masline cumparata, desi o mai fac si eu in casa uneori.

Imaginatia va poate ajuta sa realizati si mai multe variante de mic dejun vegan. Ascultati-va inima šŸ™‚ Poate ca azi e zi de shake de banane cu lapte de migdale. Sau poate ca vreti sa incepeti ziua cu sandvis cu tofu si frunze de spanac. Ori poate va doriti doar paine cu masline si o cafea cu scortisoara šŸ™‚ Nimic mai bun decat ce va dicteaza inima šŸ™‚

Mai multe idei de mic-dejun vegan gasiti aici.

Sa aveti pofta si multa sanatate!

Leave a Reply

