Gallery

Legume coapte cu salata de leurda: pranz vegan de cinci stele


Cred cu toata inima in mancarea simpla, modesta, rapida, sanatoasa. Iubesc mancarea vegana si nu cred ca as rezista o zi fara sa gatesc pentru ca o fac din inima, cu pasiune maxima. Ador sa gatesc si cel mai bine jonglez cu legumele, pastele si verdeturile proaspete:)

Astazi am ales sa gatesc ceva rapid, 100% vegan, foarte sanatos, putin creativ 🙂 Cartofi copti, ardei copt, morcov sotat, telina sotata, radacina de patrunjel sotata, ulei de masline, salata de leurda stropita cu zeama de lamaie verde 🙂 Am servit totul alaturi de un pahar de vin alb 🙂

Ingrediente: 5 cartofi medii, 2 ardei kapia copti si decojiti, 2 legaturi de leurda, 1 morcov, 1 telina mica, 1 radacina de patrunjel, ulei de masline, zeama unei lamai verzi, sare, piper, oregano, busuioc.

Cum am preparat acest pranz vegan delicios si sanatos: Am copt cartofii la cuptor, in coaja. Am copt ardeiul kapia pe foc si l-am decojit. Am sotat morcovul cu telina si cu radacina de patrunjel in ulei de masline, o cana de apa, busuioc, oregano, sare si piper.

Am combinat toate ingredientele pe un platou si pe margine am asezat leurda tocata marunt, stropita cu zeama de lamaie si ulei de masline, sare si piper. 

Am servit un vin alb de tara, primit cadou de la Ovi si Oana 🙂 Va multumesc mult!

Sa aveti pofta, sanatate maxima si spor la retete culinare vegane, vegetariene si de post!

Leave a Reply

