Gallery

Bomboane vegane de ciocolata, martipan si cocos: reteta simpla, vegana, fara coacere


Ce poate fi mai divin decat o reteta simpla, rapida, fara coacere si vegana de bomboane care vor sa fie Raffaelo, vor sa fie si de martipan dar si de ciocolata :))

Concret, acestea sunt aromele mele preferate: ciocolata, martipan, cocos.

M-am decis sa le combin, sa vedem ce iese :)) Au iesit bomboane genial de gustoase, foarte hranitoare, satioase, sanatoase. Pot sa mananc destul de multe fara sa ma simt vinovata ca incalc dieta.

Am folosit urmatoarele ingrediente: cacao, seminte de in macinate pe loc, seminte de susan macinate pe loc, seminte de floarea soarelui macinate pe loc, seminte de chia, tarate de psyllium doar 3 linguri, migdale macinate pe loc, aroma de migdale, zahar vanilat, fulgi de cocos, lapte de migdale.

Cantitatile le-am ales dupa cum am dorit si va sfatuiesc sa procedati la fel, dupa cum stiti ca va plac ingredientele. Nici nu mai stiu cat am folosit din fiecare insa am incercat sa am un echilibru. Cacao am pus la final, ca sa pot vedea cat de puternice vor fi aromele. La fel am procedat si cu laptele de migdale, ca sa pot vedea cat de moale va fi compozitia.

Compozitia trebuie sa iasa destul de consistenta insa nu beton armat :)) Lasati-o la frigider pentru minim 5-6 ore si apoi formati bile cu lingurita mica, mereu inmuiata in apa rece inainte de a lua din compozitie pentru a le forma.

Bilele se tavalesc prin cocos ras si apoi se lasa din nou la frigider inca 2-3 ore. Se servesc cu vin, sampanie, suc, ceai, cafea, ce doriti ๐Ÿ™‚

Bomboanele seamana cu Raffaelo insa la fel de mult seamana cu martipanul :)) Am pus o doza intreaga de aroma de migdale si de aici si asemenarea puternica ๐Ÿ™‚ Ma simt ca in dimineata de Craciun, cand mancam martipan langa brad, cu o cana uriasa de cafea calda ๐Ÿ™‚ Hai ca mai e putin! :))

Pofta buna si spor la retete culinare vegane, vegetariene si de post!

Daca v-a placut reteta sau stiti cum poate fi imbunatatita, puteti sa lasati un comentariu mai jos. Obiectivul meu este sa gatesc mancare vegana sanatoasa si gustoasa asa ca primesc sfaturi utile cu mare bucurie.ย De asemenea, puteti sa descoperiti noi retete culinare vegane pe email sau sa dati like paginii de Facebook Vegantini.ย 

 

One thought on “Bomboane vegane de ciocolata, martipan si cocos: reteta simpla, vegana, fara coacere

Leave a Reply

