Gallery

Burger vegan 100%. Cea mai simpla reteta de burger de pana acum


Dom’le, mai simplu de atat chiar nu se poate :)) Va rog sa ma credeti ca simplificarea retetelor culinare este hobby-ul meu cel mai drag 🙂 Iubesc sa prepar mancarea cat mai rapid si mai simplu, sa spal cat mai putine vase, sa prepar termic mancarea cat mai putin, sa folosesc doar ingredientele esentiale.

Uneori reusesc si uneori prepar mancare pe care o mananc eu singura :)) Fiica mea nu iubeste burgerii vegani, imi pare rau. Nici nu ma asteptam. Mai are putin pana cand o sa aprecieze falafel-ul si burgerii vegani. Dar am incercat si asta conteaza.

Cum am procedat eu? Am preparat falafel, adica chiftele de naut. Le-am pus in paine, am adaugat salata verde si rosii rondele. Asta e tot. Este cel mai simplu burger cu putinta.

Il puteti lua la serviciu, la pachet. Merge de minune in poseta, cand plecati la o conferinta unde se serveste doar mancare non-vegana 🙂
Merge de minune in cosul de picnic atunci cand plecati la iarba verde si nu credeti ca sunteti in stare sa mancati pufuleti si pufarine timp de 5 ore :)) Am patit-o eu si este nasol!

Evident, in loc de falafel puteti sa puneti chiftele vegetale, din dovlecel, morcovi si cartofi. Sau puteti sa puneti o felie mare de tofu afumat 🙂 Sau orice va mai doriti. Mustar, ketchup, castraveti proaspeti sau murati, salata verde sau frunze de spanac. Orice va doriti. Aveti atat de multe optiuni de burgeri vegani deliciosi, sanatosi, total simplu de preparat!

Multa sanatate si spor la retete culinare vegane, vegetariene si de post!

Daca v-a placut reteta sau stiti cum poate fi imbunatatita, puteti sa lasati un comentariu mai jos. De asemenea, puteti sa descoperiti noi retete culinare vegane pe email sau sa dati like paginii de Facebook Vegantini. 

Leave a Reply

