Gallery

Salata vegana originala: stevie, migdale, seminte de canepa si nu numai


M-am decis sa prind primavara de la bun inceput, asa cum vrei sa prinzi un film bun, inca de la primul minut. Asa ca am cumparat deja stevie, untisor, loboda, urzici, leurda, leustean proaspat, salata romaneasca, ridichi, ceapa verde, usturoi verde si nu numai ๐Ÿ™‚

De cele mai multe ori, le-as fi cumparat pe toate pe la inceputul lui aprilie insa anul acesta am luat de toate inca de la inceputul lui martie. Si au iesit mancaruri senzationale. Mancare vegana sanatoasa poti sa faci si cu ce gasesti in hipermarket-uri insa nu se compara cu cea facuta din legumele si verdeturile din piata locala de legume si fructe.

Azi am preparat o salata vegana destul de inedita. Migdale bine hidratate, stevie cruda, seminte de canepa decorticate, ulei de masline, un pic de ghimbir, sare, piper, zeama de lamaie verde. Puteti sa adaugati si alte ingrediente daca doriti. Folositi-va imaginatia si vedeti ce iese ๐Ÿ™‚

Cat despre aceasta combinatie, va pot spune ca a fost perfecta. Gustul este incredibil. Aroma este proaspata, te revitalizeaza. Consistenta este si ea foarte interesanta, combinand elementele untoase cu cele crocante si gusturi acre cu picant, cu dulceag ๐Ÿ™‚

Salata a fost un succes asa ca am trecut-o in caietul meu cu retete culinare vegane si vegetariene. Am folosit doar 5 frunze de stevie, 6 migdale lasate in apa de cu seara, 2 linguri de seminte de canepa, 2 linguri de ulei de masline, un coltisor de ghimbir, putina sare samd. Ideea este ca e o salata care se prepara rapid, cu putine ingrediente, destul de accesibila ca pret daca va luati ingredientele la pachet mare si cand prindeti oferte.

Pofta buna si multa sanatate!

Daca v-a placut reteta sau stiti cum poate fi imbunatatita, puteti sa lasati un comentariu mai jos. Obiectivul meu este sa gatesc mancare vegana sanatoasa si gustoasa asa ca primesc sfaturi utile cu mare bucurie.ย De asemenea, puteti sa descoperiti noi retete culinare vegane pe email sau sa dati like paginii de Facebook Vegantini.ย 

Leave a Reply

