Gallery

Mancare de ciuperci cu rucola. Mancare vegana rapida, simpla, delicioasa


Ador ciupercile si ma bazez pe ele enorm, in mod special de cand am devenit vegana. Au vitamine, minerale, antioxidanti de care am mare nevoie. Asa ca incerc sa incorporez ciupercile in alimentatia mea, minim o data pe saptamana.

De la ciuperci fripte pe gratar si pana la ciuperci sotate cu spanac, de la ostropel de ciuperci si pana la ciulama de ciuperci, cunosc zeci de retete culinare vegane cu ciuperci. Toate sunt sanatoase si delicioase.

Azi am preparat o mancare simpla de ciuperci, mancare vegana 100%.

Am sotat ciupercile spalate si curatate. Am folosit o tigaie de inox si ulei de masline. Am adaugat un praf de sare si un praf de piper si am amestecat in continuu pentru ca ciupercile se prind repede.

Am adaugat o cana de apa si le-am lasat sa scada la foc mic. Pe parcurs am adaugat usturoi tocat marunt si busuioc proaspat.

Cu 5 minute inainte sa fie gata, am adaugat in tigaie, alaturi de ciuperci, o mana de ceapa rosie tocata marunt. Am adaugat si sos de rosii, busuioc, oregano si inca 3 catei de usturoi pisati marunt. Am adaugat o cana de apa si am lasat 5 minute sa scada la foc mediu.

Am servit mancarea de ciuperci pe pat de rucola ๐Ÿ™‚ A fost genial. Este o combinatie perfecta pentru o mancare vegana sanatoasa si gustoasa ๐Ÿ™‚ Sper ca o veti incerca si ca veti imbunatati aceasta reteta dupa bunul plac, cu ingrediente preferate ๐Ÿ™‚

Daca v-au placut retetele sau stiti cum pot fi imbunatatite, puteti sa lasati un comentariu mai jos. Obiectivul meu este sa gatesc mancare vegana sanatoasa si gustoasa asa ca primesc sfaturi utile cu mare bucurie.ย De asemenea, puteti sa descoperiti noi retete culinare vegane pe email sau sa dati like paginii de Facebook Vegantini.ย 

4 thoughts on “Mancare de ciuperci cu rucola. Mancare vegana rapida, simpla, delicioasa

Leave a Reply

