Gallery

Paste cu… urzici. Reteta simpla de mancare vegana cu pesto verde


Iubesc sosurile pesto, fie ele verzi sau rosii. Foarte des experimentez cu ingredientele din sosuri. Pun rucola si spanac. Intr-o zi voi adauga stevie si valeriana. Altadata voi face sos pesto din… urzici :))

Am adaugat 3 linguri de urzici fierte, 5 fire de leurda proaspata, 5 linguri de ulei de masline, sare, piper, oregano, busuioc. Am blenduit si am pus tot sosul intr-o tigaie, la foc mic. Am lasat sa fiarba timp de 3 minute si apoi am adaugat paste fierte 🙂

Rezultatul este cel putin genial. Am preparat cea mai buna mancare vegana din lume, ieftina, rapida, simpla, modesta. Am mancat o tigaie de paste si as mai fi mancat. Acum stiu de ce dieta mea nu functioneaza brici :))

Am pus salata de sfecla alaturi, ca sa mai taie din vinovatia ca mananc prea multe paste :))

Sosul pesto poate fi preparat simplu si rapid din orice verdeata aveti in casa, cu putin usturoi, ulei de masline si busuioc. Lasati-va imaginatia sa functioneze, sa lucreze astfel incat sa veniti cu noi idei culinare, noi retete culinare vegane. Nu veti regreta, va asigur 🙂

Daca va plac retetele mele sau stiti cum pot fi imbunatatite, puteti sa lasati un comentariu mai jos. Obiectivul meu este sa gatesc mancare vegana sanatoasa si gustoasa asa ca primesc sfaturi utile cu mare bucurie. De asemenea, puteti sa descoperiti noi retete culinare vegane pe email sau sa dati like paginii de Facebook Vegantini. 

One thought on “Paste cu… urzici. Reteta simpla de mancare vegana cu pesto verde

Leave a Reply

