Gallery

Salata de stevie cu tofu si masline. Retete vegetariene de nota 10 plus


Sunt retete vegetariene de nota 9, unele de nota 10 si altele de nota 10 plus. Cu alte cuvinte, le-as prepara oricand si le-as consuma cu cea mai mare placere pentru ca sunt un succes.

Un exemplu de mancare vegana de succes este salata de stevie cu tofu si masline. 

Am folosit urmatoarele ingrediente: frunze de stevie, tofu afumat, ridichi, masline kalamata fara samburi, ceapa verde, sare, zeama de lamaie, ulei de masline.

Rezultatul este delicios si foarte sanatos. De asemenea, aceasta salata este si foarte hranitoare, aducand aport mare de vitamine, minerale si antioxidanti. Daca doriti sa mariti putin miza, adaugati si cateva nuci si seminte si veti avea si omega 3, precum si o paleta mai larga de nutrienti esentiali pentru organismul vostru.

Daca va plac retetele mele sau stiti cum pot fi imbunatatite, puteti sa lasati un comentariu mai jos. Obiectivul meu este sa gatesc mancare vegana sanatoasa si gustoasa asa ca primesc sfaturi utile cu mare bucurie. De asemenea, puteti sa descoperiti noi retete culinare vegane si vegetariene pe email sau sa dati like paginii de Facebook Vegantini. 

3 thoughts on “Salata de stevie cu tofu si masline. Retete vegetariene de nota 10 plus

    1. Din piata locala, mai exact de la piata Ramnicul Sarat. Locuiesc in apropiere si fac piata aici mai mereu. Au inceput sa aduca taranii inca de la inceputul lunii martie. O legatura cam micuta pentru poftele mele costa 1-2 lei :)) Am luat 3 legaturi si am facut salata. Cand se mai ieftineste, iau mai multa si fac si mancare de stevie. Eu sunt din Romania. La noi se gaseste pana in luna mai, cred eu. Sper sa nu gresesc 🙂

      O zi buna si tie 🙂 Multumesc!
      Maria

      Like

  1. Multumesc pt raspuns, pt indrumare! 🙂
    Felicitari pt munca pe care o faceti pe acest blog. Ma bucur ca v-am descoperit! 🙂
    O zi frumoasa in continuare,
    Tabita

    Like

Leave a Reply

