Gallery

Mancare vegana simpla si rapida: Orez cu leurda si sos de soia


Orezul reprezinta unul dintre alimentele care nu lipsesc din bucataria mea niciodata. Orez, paste de grau dur, cous-cous, humus, linte rosie si verde… iata doar cateva dintre alimentele pe care le consider esentiale pentru vegani si vegetarieni. Sunt satioase, aduc aport mare de fibre si vitamine, proteine si antioxidanti.

Cat despre orez, ei bine, este aproape la ordinea zilei pentru mine, in diverse combinatii, toate vegane 100%.

Azi am incercat ceva nou, in stil asiatic dar cu o verdeata specific romaneasca, leurda. Am preparat un pilaf cu leurda si sos de soia, o mancare vegana deosebit de simpla si delicioasa.

Am folosit orez alb, romanesc, 2 legaturi de leurda, busuioc si oregano, sare si piper, ulei de masline si sos de soia.

Pilaful se face simplu, cu ulei de masline si apa, busuioc si oregano, amestecand din cand in cand. La final, cand orezul este perfect umflat, am adaugat leurda tocata marunt. Nu vreau sa fie fiarta, ci doar putin innabusita in orezul fierbinte. Asa aroma trece in pilaf si se amesteca atat de bine cu cea data de oregano si de busuioc 🙂 La final, am adaugat sos de soia si am servit totul cu un pahar de vin alb.

Rezultatul este fenomenal desi este o reteta culinara simpla si tare rapida. Am preparat o mancare vegana delicioasa, modesta, foarte sanatoasa. Si totul a fost gata in doar 25 de minute 🙂 Sa mai zica cineva ca veganii obosesc gatind 🙂

Pofta buna si spor la retete culinare vegane, vegetariene si de post!

Daca va plac retetele mele sau stiti cum pot fi imbunatatite, puteti sa lasati un comentariu mai jos. Obiectivul meu este sa gatesc mancare vegana sanatoasa si gustoasa asa ca primesc sfaturi utile cu mare bucurie. De asemenea, puteti sa descoperiti noi retete culinare vegane si vegetariene pe email sau sa dati like paginii de Facebook Vegantini. 

Leave a Reply

