Gallery

Noodles, bok choy, humus. Mancare vegana cu resturile cinei de aseara :))


Cand esti pe fuga… faci masa din ce ai la indemana. Mi se intampla foarte des. De obicei, eu mananc ultima. Sunt mama. Gatesc mai intai pentru copii si pentru sot. De multe ori, ma trezesc ca nu am ce manca atunci cand pun masa :)) Realizez ca nu-i nimic de post pe aragaz, nu am pregatit nimic pentru mine. Fiica mea mananca non-vegan si la fel si sotul meu.

Asa ca foarte des imi incropesc mesele din ce ingrediente am la indemana. Uneori fac combinatii destul de “dubioase”, cum zice Clara. Nu ar manca ce mananc eu :)). Nici nu o condamn. E mica. Poate ii vor placea combinatiile mele culinare mai tarziu, cand va mai creste.

Azi am combinat niste taitei de orez ramasi de aseara, cu varza bok choy, morcov taiat fideluta si… humus pe post de sos 🙂 Combinatia este delicioasa!

Humus-ul este un sos delicios si il puteti folosi nu doar ca pasta tartinabila, pe paine sau in lipia libaneza. Folositi-l in paste, asa cum folositi un sos pesto. Adaugati cateva linguri zdravene in pastele de grau dur sau in taiteii de orez si veti avea paste delicioase fara sa va chinuiti mult in bucatarie.

O reteta excelenta de humus am scris eu aici si v-o recomand cu incredere pentru ca mie humusul imi iese de nota 10!

Va mai invit sa gatiti si paste cu humus, reteta vegana aici. 

Pofta buna si spor la retete culinare vegane!

Daca va plac retetele mele sau stiti cum pot fi imbunatatite, puteti sa lasati un comentariu mai jos. Obiectivul meu este sa gatesc mancare vegana cat mai sanatoasa si gustoasa asa ca primesc sfaturi utile cu mare bucurie. De asemenea, puteti sa descoperiti noi retete culinare vegane si vegetariene pe email sau sa dati like paginii de Facebook Vegantini. 

2 thoughts on “Noodles, bok choy, humus. Mancare vegana cu resturile cinei de aseara :))

  1. Sunt incredibile retelete tale. Multumesc. Azi am încercat wrap cu humus si frunze de spanac. Grozava rețeta. Nu m-as fi gândit ca poate fi atât de bun.

    Liked by 1 person

    1. Cat de mult ma bucur! 🙂 MUltumesc mult pentru acest mesaj. Da, wrap-ul cu humus si spanac este delicios rau de tot. Nici eu nu m-as fi gandit. Am incercat intr-o zi cand eram lesinata de foame si nu prea erau multe in frigider. Ce face foamea din om :)))

      Like

Leave a Reply

