Gallery

Raw-vegan delicios si simplu: Salata de zoodles cu avocado si morcov


Incerc sa mananc raw-vegan cat mai mult insa nu total pentru ca nu pot. Cred cu tarie ca organismul meu functioneaza ok si cu tocanite, supe, legume calite la foc iute in stil asiatic :)) Macar din cand in cand.

Astazi am pregatit ceva raw-vegan in doar 5 minute ๐Ÿ™‚ Pana la urma, acesta este si unul dintre avantajele dietei raw-vegane: gatesti rapid :))

Am facut zoodles, adica noodles de zucchini, adica taitei ๐Ÿ™‚ Am adaugat si taitei de morcov, un sfert de avocado, ridichi si am stropit totul cu ulei de masline si zeama de lamaie verde, un fruct miraculos pentru sistemul imunitar si pentru sanatatea limfei si a sangelui.

Rezultatul este senzational. Este o mancare raw-vegana care te energizeaza, simti cum iti oxigeneaza organismul, la propriu. Simti cum iti da drumul la respiratie daca esti racit, cum te umple de energie daca esti intr-un moment obositor al zilei.

Va recomand combinatia si va rog sa puneti in farfurie si alte ingrediente care va plac si care stiti ca va fac bine ๐Ÿ™‚

Multa sanatate si spor la gatit sanatos!

Daca va plac retetele mele sau stiti cum pot fi imbunatatite, puteti sa lasati un comentariu mai jos. Obiectivul meu este sa gatesc mancare vegana sanatoasa si gustoasa asa ca primesc sfaturi utile cu mare bucurie.ย De asemenea, puteti sa descoperiti noi retete culinare vegane si vegetariene pe email sau sa dati like paginii de Facebook Vegantini.ย 

Leave a Reply

