Gallery

Cartofi cu rozmarin si usturoi, mancare vegana sanatoasa pentru cand esti racit


Si nu numai :)) Insa eu folosesc acest remediu naturist de fiecare data cand sunt racita. Si functioneaza mereu :))

Ai mei spun ca este auto-sugestie. Ca functioneaza pentru ca asa cred eu, pentru ca asa mi-am setat eu asteptarile. Si nu ma deranjeaza deloc :)) Este un remediu naturist delicios.

Ingrediente: 5-6 cartofi, rozmarin proaspat sau uscat, 5-6 catei de usturoi, ulei de masline, sare.

Cartofii se fierb in coaja sau decojiti si taiati in jumatati. Cand sunt fierti, se amesteca cu ulei de masline, sare, usturoiul facut mujdei si se presara mult rozmarin. Punem capacul peste bol sau peste oala in care preparati aceasta mancare si lasam sa se abureasca.

Atentie la un detaliu important. Eu amestec toti cartofii cu mujdeiul si rozmarinul cand cartofii sunt super fierbinti, abia luati de pe foc! Apoi pun imediat capacul si las sa se innabuse totul timp de 5-6 minute.

 

Se serveste aceasta mancare vegana delicioasa si sanatoasa cu vin alb, demidulce sau demisec 🙂 Combinatia este geniala, va garantez. Va invit sa o incercati si sa imi spuneti ce parere aveti.

Si daca sunteti raciti, cu tuse si toate cele, va invit mai mult ca oricand sa preparati aceasta mancare si sa o folositi ca remediu naturist. La mine functioneaza mereu 🙂

Sa aveti pofta si multa sanatate mai presus de orice!

Daca va plac retetele mele sau stiti cum pot fi imbunatatite, puteti sa lasati un comentariu mai jos. Obiectivul meu este sa gatesc mancare vegana cat mai sanatoasa si gustoasa asa ca primesc sfaturi utile cu mare bucurie. De asemenea, puteti sa descoperiti noi retete culinare vegane si vegetariene pe email sau sa dati like paginii de Facebook Vegantini. 

Leave a Reply

