Gallery

Ciorba vegana de loboda. Reteta gata in 25 de minute


Fara stres, fara complicatii, bucatareala relaxata. Asta imi doresc cel mai mult. Iubesc retetele culinare vegane simple si rapide.

Un exemplu este ciorba vegana de loboda. Desi fiica mea o uraste din cauza lobodei, eu o gatesc de minim 20 de ori pana cand dispare, intr-un singur sezon. Si mai pun si la congelat pentru toamna si iarna :))

Cateodata, mai mananca si Clara. Cere singura un polonic de supa roz. Culoarea o mai imbie sa incerce si poate si curiozitatea. Cred ca inca nu intelege cum poate sa imi placa mie ciorba plina de verdeata 🙂

Cum procedez eu pentru a prepara cea mai simpla ciorba de loboda: Toc cubulete morcov, telina si pastarnac si le pun la fiert. In 15 minute adaug loboda spalata si eventual tocata. Dupa inca 10 minute adaug borsul si mai las 5 minute sa dea cateva clocote.

La final, adaug leustean si patrunjel. Servesc cald sau rece, o ciorba vegana geniala, racoritoare cand iti e prea cald, perfecta atunci cand esti racit sau doar iti e putin foame 🙂

 

Sa aveti pofta si multa sanatate! Si spor la gatit vegan, vegetarian si de post!

Daca va plac retetele mele sau stiti cum pot fi imbunatatite, va invit sa lasati un comentariu mai jos. Obiectivul meu este sa gatesc mancare vegana cat mai sanatoasa si gustoasa asa ca primesc sfaturi utile cu mare bucurie. De asemenea, puteti sa descoperiti noi retete culinare vegane si vegetariene pe email sau sa dati like paginii de Facebook Vegantini. 

One thought on “Ciorba vegana de loboda. Reteta gata in 25 de minute

Leave a Reply

