Gallery

Salata de gulii cu morcov si telina: o reteta raw-vegana delicioasa


Cu toate ca niciodata nu m-au atras guliile, ele sunt tare sanatoase. Sunt apropiate de ridichi la gust si se pare ca imprumuta din proprietatiile acestora. Se dovedesc a fi bune pentru cei care doresc sa isi detoxifieze organismul, pentru curatarea sangelui si a limfei.

De asemenea, guliile contin antioxidanti si ajuta la slabire. Nu e rau 🙂 Ar trebui sa ii dam o sansa.

Astazi am incercat gulia in salata, alaturi de morcovi si telina.

Ingrediente: 2 gulii decojite, 2 morcovi mici, jumatate de telina, zeama unei lamai verzi, ulei de masline, sare si piper.

Am decojit guliile si le-am dat pe razatoare impreuna cu morcovii si telina. Am asezonat totul cu zeama de lamaie, ulei de masline, sare si piper. Asta e tot 🙂 Am preparat o salata raw-vegana deosebit de simpla si delicioasa in acelasi timp.

Se poate servi alaturi de paste, de orez, de tocanita de cartofi si orice alte legume 🙂

Pofta buna si multa sanatate!

Daca va plac retetele mele sau stiti cum pot fi imbunatatite, va invit sa lasati un comentariu mai jos. Obiectivul meu este sa gatesc mancare vegana cat mai sanatoasa si gustoasa asa ca primesc sfaturi utile cu mare bucurie. De asemenea, puteti sa descoperiti noi retete culinare vegane si vegetariene pe email sau sa dati like paginii de Facebook Vegantini. 

Leave a Reply

