Gallery

Shaorma vegana cu de toate. Reteta simpla, rapida si delicioasa


Zilele trecute m-am decis sa incerc sa pregatesc una in stil vegan. Rezultatul a fost excelent si o sa mai prepar cat de curand, cu noi idei geniale.

Cum am procedat? Am pregatit o shaorma vegana simpla, fara complicaciuni fiindca mie nu imi plac treburile prea sofisticate si care cer mult timp. Am 2 copii si e destul de multa treaba prin casa :))

Asa ca am prajit cativa cartofi. Cine nu doreste, poate sa ii faca la cuptor, copti. Am pregatit un humus cu boia de ardei. Reteta de humus e aici.

Am cumparat lipii libaneze proaspete si castraveti. Am pregatit o salata de varza cu otet, sare si piper.

Am dat un strat de humus, unul de cartofi, unul de salata de varza, unul de castraveti tocati marunt de tot. Am rulat totul si am servit cu limonada alaturi.

Va asigur ca nu veti manca niciodata shaorma vegana mai buna decat asta de aici. Reteta este simpla, rapida, delicioasa, vegana 100%.

Pofta buna si multa sanatate mai presus de orice!

Leave a Reply

