Gallery

Wrap de lipie libaneza cu humus si pasta de masline. Mancare vegana sanatoasa si rapida


Humusul nu lipseste niciodata din casa noastra. Avem mereu cate un bol de humus proaspat facut. La noi, nautul este ca painea.

Am experimentat mult cu humusul in ultima vreme. Am facut humus in 3 culori si astazi am mai pregatit ceva bun: humus cu pasta de masline kalamata si marar.

Am pus totul intr-o lipie libaneza si am facut un wrap genial, vegan 100%, sanatos si rapid.

Va invit sa incercati aceasta combinatie culinara si sa imi spuneti ce parere aveti. Mie mi-a placut enorm šŸ™‚

Combinatia este delicioasa si o consider si foarte sanatoasa. Humusul este 90% naut si restul tahini si ulei de masline. Iar maslinele Kalamata nu fac decat sa adauge mai multe vitamine si minerale humusului.

Mararul este considerat o verdeata care lupta impotriva cancerului mai bine decat numeroase medicamente de pe piata. Asta imi place enorm de mult. De asemenea, mararul scade inflamatia in corp (si cancerului este tot un fel de inflamatie), are proprietati antibacteriene si trateaza numeroase probleme digestive.

Incerc sa pun marar la mancare, in mod special la tocanite dar si in salate. In cea de varza, mararul este incredibil. Schimba tot. Adauga o aroma incredibila si va invit sa incercati combinatia de: varza, morcov, marar, otet, sare, ulei. Este una dintre cele mai bune salate ever šŸ™‚

Sa aveti pofta si multa sanatate!

Cititi si cum se prepara humusul foarte rapid aici.

Aflati si cum se prepara humus in trei culori aici.

 

2 thoughts on “Wrap de lipie libaneza cu humus si pasta de masline. Mancare vegana sanatoasa si rapida

  1. Si eu ador mararul si intr-adevar da un gust deosebit salatelor, tocanitelor, dar si supelor! In ce cantitati ai combinat humusul cu pasta de masline? De cand te citesc pe acest blog, m-am tot uitat prin magazine dupa masline Kalamata, insa nu am vazut nicaieri aceasta denumire… Iti multumesc, numai bine!

    Liked by 1 person

    1. Humus si pasta de masline merg in proportie de 60% – 40%. Dar poti si invers, dupa gust šŸ™‚
      Maslinele kalamata sunt cele maronii-rosiatice si micute, nu mari šŸ™‚ Se gasesc si le Mega, si la Auchan, peste tot. Daca intrebi vanzatoarea care iti pune in caserola de masline Kalamata, ti le va arata pe cele rosiatice šŸ™‚

      Numai bine si multumesc pentru mesaj :)!

      Liked by 1 person

Leave a Reply

