Gallery

Clatite vegane cu salata de sfecla si valeriana. Brunch vegan de nota 10


Cele mai bune clatite sunt cele vegane, de post 🙂 Fara oua, fara lapte.

Apa, faina, un praf de sare, un plic de zahar vanilat. Bati bine cu telul sa nu se faca cocolease, pui in tigaie neaderenta unsa cu ulei si aia e!

Clatitele vegane merg de minune cu gem, marmelada, dulceturi sau sirop de trandafiri.

Clatitele vegane mai merg de minune si cu o banana la mijloc sau cu pasta de curmale. 

Azi am decis sa prepar un brunch vegan rapid si simplu, exact definitia brunch-ului. E mai mult o gustare vegana delicioasa.

Am fiert sfecla rosie, am decojit-o, am dat-o pe razatoare, am amestecat-o cu ulei, sare si zeama de lamaie.

Am facut cateva clatite vegane si am asezonat cu salata de sfecla si frunze de valeriana. Am facut clatita tip rulou si am mancat pana cand m-am saturat. Vreo 3 clatite ca mai mult nu pot :))

Este, pe scurt, inca un exemplu de mancare vegana simpla, rapida, delicioasa, modesta 🙂 Fix cum imi place mie! ❤

Sa aveti pofta si multa sanatate! Si sa mai veniti dupa retete culinare vegane, vegetariene, de post!

4 thoughts on “Clatite vegane cu salata de sfecla si valeriana. Brunch vegan de nota 10

  1. Geniala reteta, iti multumesc mult! Ador sfecla rosie, insa pe mezina mea (10 ani), nu stiu cum sa o atrag sa manance aceasta leguma delicioasa si deosebit de benefica (daca poti sa-mi dai idei de mamica, iti multumesc anticipat)! Valeriana n-am cosnumat pana acum (tot in hipermarket o gasesc?) Retetele tale ma inspira incontinuu, asa ca nu pot sa-ti urez decat: keep up the good work! 🙂

    Liked by 1 person

    1. Multumesc 🙂 Ma bucur ca ti-a placut reteta. Nu stiu ce sfat sa iti dau in legatura cu sfecla decat sa o fierbi bine fiindca se mai indulceste si este mai bine acceptata de copii. Adauga zeama de lamaie si poate o sa ii placa gustul acrisor. Daca nu, ai rabdare cu ea :)) Nu prea ai ce sa ii faci sa o accepte. Am eu un prieten de familie care nu suporta sfecla si nu o accepta oricum ai prepara-o 🙂

      Valeriana se gaseste tot in hipermarket, 5-6 lei cutia de plastic in genul celei de rucola. Cam acelasi gramaj 🙂

      Multumesc mult si succes!

      Like

Leave a Reply

