Gallery

Paste cu humus verde, reteta vegana delicioasa si rapida


Faci humus, adaugi patrunjel in el, blenduiesti bine de tot si apoi trantesti totul peste pastele fierte si mai dai putin la foc rapid intr-o tigaie si apoi servesti alaturi de vin alb sau rosu 🙂

Hai ca mai scurt de atat nu se putea reda o reteta atat de simpla si delicioasa precum aceasta.

Ideea de baza e simpla: humusul este atat de versatil incat merge perfect ca sos pentru paste, ca pasta tartinabila pe paine, ca umplutura pentru shaorma, ca pasta pentru wrap-uri vegane si sandvisuri vegane, ca adaos in ciorbe si supe si lista nu se termina aici.

Humusul se prepara simplu. Reteta clasica aici, reteta cu patrunjel aici. 

Pastele sa fie din grau dur. Fierbeti-le al dente sau pana la capat. Adaugati humusul si apoi mai incingeti totul in tigaie, ca aromele sa se patrunda si sosul sa adere ca lumea la paste. Adaugati oregano daca doriti.

De regretat nu aveti ce regreta decat ca ati fiert prea putine paste :))

Sa aveti pofta, oameni buni! Si humus in frigider ❤

 

 

2 thoughts on “Paste cu humus verde, reteta vegana delicioasa si rapida

  1. Draga Maria, îți mulțumesc din tot sufletul pentru acest blog! Eu nu sunt vegana, mănânc de toate; nici post nu am mai ținut de câțiva ani. În adâncul sufletului, mi-as dori sa pot face aceasta schimbare. Cred ca cel mai mare obstacol pt mine este reacția celor din jur (a se citi ca nu am putere sa îmi asum o decizie care nu are nicio legătură cu alții 😦 ). Poate ca de aceea încerc sa nu mă gândesc la implicațiile etice ale stilului prezent de viață. În orice caz, văd ca mă preocupa acest aspect, oricât încerc eu sa îl ascund intr-un colt al mintii și sa nu îl confrunt.

    Am aflat de câteva săptămâni de blogul tău și am gătit aproape numai de aici. Este ceva deosebit, pentru ca tu chiar folosești ingrediente la îndemână, ușor de găsit și accesibile ca preț. La fel ca și tine, îmi place sa gătesc, dar am doi copii (unul sub 2 luni) și nu îmi permit sa petrec mult timp în bucătărie. De aceea, ce prezinți tu aici este exact pe nevoile mele. Îmi da speranța că, dacă citesc într-una din ideile tale (MINUNATE), voi ajunge sa fac schimbarea pe care mi-a doresc încă din adolescenta.

    Îmi place sa mănânc ce ne propui. Eforturile tale de a întreține blogul nu sunt în zadar. Mie îmi schimba viața. Îți sunt recunoscătoare pentru ăsta.

    Sa fii sănătoasă, sa ne mai gatesti☺!

    Liked by 1 person

    1. Iti multumesc mult de tot pentru mesaj. Imi da speranta ca fac ceva bun scriind aici 🙂

      M-ai impresionat tare si iti multumesc. Apreciez ca ti-ai rupt timp de la tine sa imi spui aceste cuvinte de care am asa multa nevoie 🙂

      Sa stii ca mie inca imi e frica uneori sa spun celor din jur ca sunt vegana. Lumea judeca si cateodata nu am energie si rabdare sa ma lupt cu toata lumea. Uneori vreau doar sa fiu lasata in pace, cu felul meu de a manca si de a trai. Si atunci, ca sa evit o reactie exagerata din partea lor, spun ca tin post sau sunt la dieta sau mai stiu eu ce gasesc.
      Ma bucur ca retetele ti se par simple. Chiar incerc sa le fac sa fie simple si rapide si ieftine, modeste. Nici eu nu am timp si chiar nu pot sa stau sa fac cine stie ce preparate culinare sofisticate.

      Te pup si iti doresc multa sanatate si succes in tot ceea ce faci!
      Maria

      Like

Leave a Reply

