Drob vegan delicios rapid si simplu. Reteta pentru un Paste vegan sanatos


Fara crize de bila, fara senzatia de ficat umflat, fara dureri de stomac sau alte simptome grave pe care corpul ti le ofera ca tu sa intelegi ca ceva este in neregula cu hrana pe care i-o oferi.

Va ofer o reteta vegana, simpla, delicioasa de drob vegan, de post, fara pic de alimente de origine animala.


 

Ingrediente: 500 de grame de ciuperci Champignon, 3 legaturi de ceapa verde, 2 legaturi de usturoi verde, 1 legatura de stevie tanara, 1 legatura de leurda, 1 legatura de patrunjel, 1 legatura de marar, 200 de grame de orez, ulei, sare, oregano, busuioc, curry.

Sotam ciupercile cu ceapa verde si usturoiul verde, toate fiind fin tocate la cutit. Adaugam orezul si mai lasam inca 15 minute pe foc, adaugand 1 cana de apa. Cand apa a scazut la jumatate din cat am adaugat noi, aruncam compozitia intr-o tava de cuptor. Pe loc, tocam stevia si leurda cat de fin putem si o incorporam in amestecul din tava. Asa procedam si cu patrunjelul si mararul, adaugandu-le direct in compozitia din tava. Adaugam si curry, cam 2 linguri, oregano, busuioc si dam la cuptor la foc mic.

Asa arata drobul meu inainte sa intre la cuptor. Observati ca nu balteste de zeama insa ii voi mai adauga eu putina cand sta la cuptor ca sa se umfle bine orezul. Eu am pus mai mult orez decat trebuia fiindca mi-a cazut din punga direct in oala. Voua v-am recomandat cu mai putin orez decat vedeti la mine dar tot a iesit bun 🙂

In timp ce sta la cuptor, orezul se mai umfla asa ca va sfatuiesc sa mai puneti cate o ceasca de apa si sa intepati drobul in mai multe locuri ca sa intre apa si la mijloc. Vrem ca orezul sa se umfle la maxim, el fiind deja umflat din oala, cand l-am lasat la fiert cu ciupercile, ceapa si usturoiul verde.

Scoateti de la cuptor cand credeti ca este gata. Lasati cam 2-3 ore sa se raceasca si abia apoi taiati. Eu am taiat cu spatula si am luat usor din tava ca sa nu se destrame. Nu a iesit un drob tare, ci chiar destul de moale insa foarte gustos si bine facut.

Va recomand sa incercati aceasta reteta si daca nu iese bun, sa veniti sa ma certati :)). Nu are cum sa nu va iasa daca aveti rabdare sa lasati mancarea la foc mic, daca ajustati bine cantitatea de orez si apa pe care o adaugati. Nu vrem sa iasa un drob fleoscait, insa nici beton si cu orezul nefacut.

Multa sanatate, mult succes, pofta mare si un Paste vegan fericit!

Mai multe retete vegane de Paste puteti gasi aici.

 

One thought on “Drob vegan delicios rapid si simplu. Reteta pentru un Paste vegan sanatos

Leave a Reply

