Gallery

Wrap vegan de kalahumus si macris. Mancare vegana originala, sanatoasa, delicioasa


Ador lipia libaneza. Nu ma vad traind fara ea. Poate si pentru ca are doar faina, apa, drojdie, sare si putin zahar. Ma intereseaza sa nu aiba amelioratori, conservanti, agenti de crestere sau mai stiu eu ce.

Al doilea motiv pentru care ador lipia libaneza este ca e delicioasa si ma satura. Fac sandvisuri geniale din ea, pe care le numesc wrap-uri vegane la minut 🙂

Azi am testat putin. Am facut humus clasic si in el am adaugat pasta de masline kalamata. Maslinele kalamata se gasesc cam peste tot si sunt cele rosiatice, maronii. Ori faceti humus si puneti in tocator si cateva masline kalamata, ori faceti humus si amestecati in el pasta de masline kalamata. E acelasi lucru.

Wrap-ul vegan a fost completat de foi de macris, luate proaspat din piata de legume de la Ramnicul Sarat. Va atentionez ca doamna care are macris il da de obicei in primele ore ale diminetii :)) Eu sunt prima clienta de obicei fiindca piata e in drumul meu spre scoala fiicei mele. Asa ca la ora 8 si 5 minute cand isi desface cosurile cu marfa, eu sunt acolo. Nu iau decat 2-3 legaturi 🙂 Pentru salata si pentru ciorba, macrisul este genial.

Acum l-am folosit in wrap-ul meu vegan, pe post de frunze de salata. A iesit ceva divin. Nu va pot povesti in cuvinte cat de bun este. Doar va pot spune ca am mancat 3 astfel de wrap-uri cu humus si kalamata (kalahumus, cum ii spun eu :))) si macris proaspat. E in poza de mai jos o legatura de macris abia cules din gradina doamnei de la piata 🙂 ❤ Are gust de corcoduse acre :)))

Va invit sa incercati combinatia si sa imi spuneti cum vi se pare!

Sa fiti sanatosi, sa gatiti cu drag si sa mergeti la cumparaturi in piata neaparat 🙂

One thought on “Wrap vegan de kalahumus si macris. Mancare vegana originala, sanatoasa, delicioasa

Leave a Reply

