Gallery

Dovlecei la gratar si paste vegane cu broccoli si sos de rosii


Nu pun la suflet cand unii oameni ma iau peste picior ca sunt vegana. Cica duc o viata trista :))

De cele mai multe ori, reusesc sa ma uit in propria mea ograda. In mod specific, ma uit in farfuria mea. Fiecare face cum stie si se hraneste asa cum crede mai bine de cuviinta.

Azi am ales ceva delicios, vegan 100%, foarte sanatos si simplu de preparat. Nu a fost o masa deloc trista :))


De ce ingrediente aveti nevoie: 2 dovlecei tineri, paste de grau dur, suc de rosii, broccoli, sare, piper, ulei de masline, busuioc, oregano, usturoi.

Cum am procedat: pe un gratar de aragaz am pus felii de dovlecei si i-am lasat pana cand s-au rumenit.

Separat, am fiert paste de grau dur. 

Separat, am pus la foc 500 ml suc de rosii cu 5-6 linguri de ulei de masline, 1 capatana de usturoi, sare si piper, o cana de apa. Am lasat minim 15 minute pe foc mic.

Separat, am pus buchete de broccoli in apa clocotita si data de pe foc. Le-am lasat acolo cam 2 minute maxim si apoi le-am scos la scurs si racit.

Sosul de rosii a fost adaugat peste paste si acolo am trantit si broccoli-ul, oregano, busuioc, sare si piper. Am ornat farfuria cu dovlecei dar dupa ce am facut poza i-am bagat si pe ei in sos si am mancat ca un copil de clasa a doua :))) Am terminat farfuria si mi-am mai pus o portie si mai mare decat prima. Am mancat pana m-am manjit de sos mai rau ca fiica’mea :)) Sunt putine mese dupa care imi fac cruce si ii multumesc lui Dumnezeu pentru mancare, desi ar trebui dupa fiecare. Aici mi-am facut cruce si i-am multumit mult pentru mancare. A fost o masa cu adevarat buna, pe care am apreciat-o mult.

Sa fiti sanatosi si sa aveti succes in tot ce faceti!

Leave a Reply

