Gallery

Fasole batuta cu 3 verdeturi geniale: mancare vegana simpla si sanatoasa


Daca e simpla si sanatoasa, mancarea e pe gustul meu :)) Nu spun ca as fi lenesa insa am si alte lucruri de facut. Nu pot sa stau in bucatarie toata ziua.

Cel mai des, din frigiderul nostru nu lipseste humusul. Si cand nu avem humus, cel mai sigur avem fasole batuta.

Am ales sa combin fasolea batuta cu 1. ceapa verde 2. oregano proaspat 3. marar proaspat. 

Rezultatele sunt toate geniale. Va recomand sa folositi paine integrala sau paine cu cartofi. Se gasesc numeroase sortimente destul de ok ca si ingrediente, le fel si la pret.

Care e preferata mea? Fasolea batuta cu ceapa verde. A castigat de departe orice competitie si merita sa o preparati si voi.

Cum se prepara fasolea batuta? Se spala fasolea, se fierbe in mai multe ape (cate aveti voi rabdare, eu schimb 2-3 maxim). Cand e fiarta, o lasam la racit si apoi o bagam in tocator sau in blender. Adaugam acolo si 5-6 linguri de ulei de masline, sare, o ceapa proaspata si eventual si 3-4 catei de usturoi. Blenduiti fin si serviti cu ce verdeturi doriti, pe paine sau pe lipie libaneza 🙂

Sa aveti pofta si multa sanatate!

Leave a Reply

