Gallery

Paste vegane in stil italian. Vei dori inca o portie uriasa la pachet :)


Daca sunt paste, e bine :)) Viata nu poate sa fie atat de urata daca ai paste in meniu, macar de 5 ori pe saptamana šŸ™‚

Da, iubesc pastele. Ma fac fericita numai cand le vad pe raft, daramita cand pe fierb si apoi cand le combin cu cele mai bune ingrediente din lume. E posibil sa fiu italiana, sa stiti :))


Azi am preparat paste vegane in stil italian, dupa o reteta simpla si rapida, asa cum sunt majoritatea retetelor lor.

Am incins o tigaie in care am pus 6-7 linguri de ulei de masline. Am pus usturoi tocat marunt si am dat focul mic astfel incat acesta sa nu se arda.

Am pus in uleiul din tigaie si un varf mic de ardei iute proaspat si dupa 2 minute, am scos usturoiul.

Pastele erau deja fierte asa ca le-am pus in tigaie cu uleiul de masline. Am adaugat cateva buchete de broccoli crud si am pus capacul ca totul sa se innabuse. Focul a fost mic si l-am stins dupa un minut. Am pastrat capacul pus inca 10 minute.

Am servit asa cum vedeti in farfurie doar ca in a mea am mai pus eu usturoi tocat marunt fiindca sunt racita si nu iau pastile. Este un antibacterian si antiviral genial. Ma ajuta intotdeauna.

Per total, am preparat o mancare geniala, delicioasa, foarte sanatoasa si simpla šŸ™‚ Paste vegane in stil italian, cu broccoli, usturoi si ulei de masline šŸ™‚ ā¤ Ce poate fi mai frumos de atat..

Sa aveti succes in tot ce faceti si multa sanatate!

Leave a Reply

