Gallery

Pranz vegan de nota 10 cu felicitari :) Rapid, simplu, delicios


Pentru aceasta idee de pranz vegan, ai nevoie de cateva ingrediente pe care sigur le gasesti peste tot. Reteta este simpla, rapida si cat se poate de modesta.

De asemenea, este o reteta vegana, deci nu folosim niciun ingredient de origine animala, o reteta de post. Doar legume, verdeturi, ulei de masline, sare, condimente naturale.

Ingrediente necesare pentru acest pranz vegan delicios: 500 de grame de cartofi, 1 morcov, 1 pastarnac, 1/2 telina, o mana de masline kalamata, ulei de masline, castraveti proaspeti, 2-3 foi de salata verde, rucola/macris/stevie/spanac, usturoi, sare, piper, patrunjel.

Cum am procedat: Am tocat marunt morcovul, pastarnacul, telina si le-am sotat in cateva linguri de ulei de masline. Apoi am adaugat cartofii tocati marunt si 3-4 cani de apa. Am lasat sa scada la foc mic si spre final am adaugat cam o capatana de usturoi si o legatura de patrunjel proaspat.

Tocanita de legume a venit prima pe farfurie si apoi am adaugat masline kalamata, rondele de castravete, salata verde si o salata de rucola insa merge de minune si cu macris sau stevie, loboda sau spanac.

Este modelul meu de mancare vegana delicioasa si simpla. E super sanatoasa. Nu va temeti de putin ulei de masline daca stiti ca este de calitate. Mie imi trimite soacra mea din Italia, pregatit special de oameni pe care ii cunoaste si care pastreaza traditia. Ce primesc de la ea, pastrez cu zgarcenie si il folosesc cu drag in orice mancare pentru familia mea. Este un aliment pe care il iubesc si pe care de multe ori il mananc gol, cu lipie libaneza, fara nimic altceva.

Alteori, in uleiul de masline adaug putin za’atar, un amestec de condimente oriental, pe care il ador cum nu va pot explica in cuvinte. Daca am ulei de masline in casa, putin za’atar, lipie libaneza si un ceai, am tot ce imi doresc pentru a ma hrani :))

Sa aveti succes in tot ce faceti si sa va bucurati de hrana voastra!

Leave a Reply

