Gallery

Salata vegana de rucola si ridichi. Ceva atat de bun incat vei adora postul


Unii tin post si atunci mananca vegan. Stiu oameni care din post au trecut la veganism. Si nu sunt putini :)) Eu am trecut din postul Pastelui, acum mult timp, direct la vegetarianism. Si apoi, la un alt Paste mai recent, am trecut la veganism.

Ciudat cum foarte multi oameni care tin post spun cu mana pe inima ca nu ar mai reveni la stilul de viata de dinainte de post 🙂

Azi am preparat inca o salata vegana cu care ma laud :)) Sunt o bucatareasa incredibila, nu-i asa? O salata poate oricine sa faca. Insa o salata pe care nu te poti opri din a o manca, nu reuseste multa lume sa faca.

Am folosit: 1 salata verde, 5-6 fire de rucola romaneasca, ridichi, castraveti, 2-3 fire de stevie tanara, zeama de lamaie, ulei de masline, piper.

Am combinat aceste ingrediente dupa ce le-am spalat si tocat. A iesit o salata geniala din toate punctele de vedere.

Cateva beneficii pe care aceasta salata vi le ofera: detoxifiaza, curata sangele si limfa, ajuta sistemul digestiv sa functioneze mai eficient, curata colonul, arde grasimile (inclusiv cele de pe ficat daca aveti ficat gras, adica steatoza). Si nu numai 🙂

Va invit sa va jucati cu verdeturile din piata, care va plac mai mult. Adaugati putin ulei de masline, lamai proaspete, limete sau chiar suc de portocale.

Va doresc multa sanatate si spor la retete culinare vegane, vegetariene si de post!

Leave a Reply

