Gallery

Salata vegana delicioasa de loboda, ridichi si salata verde


Cate o salata pe zi, minim πŸ™‚ Nu cred ca exista regula mai de bun simt ca aceasta pentru sanatatea noastra, fizica si psihica πŸ™‚

Legumele si leguminoasele dreneaza organismul, curata sangele, elimina bacteriile si opresc virozele, elimina toxinele din corp, inclusiv metalele grele. Opresc tumorile si scad colesterolul. Elimina bacteriile din tractul digestiv si intestinal si curata colonul πŸ™‚

Dar asta nu e tot. Beneficiile sunt numeroase pentru cei care se inhama sa manance macar o salata pe zi.


Astazi am ales sa combin loboda intr-o noua salata. As vrea sa profit cat mai mult de loboda, acum cat e in sezon si stiu ca se gaseste la piata.

O legatura de loboda e 1 leu, cea mare. Dar o gasiti si la 50 de bani bucata πŸ™‚ Nu e rau deloc. Asta e de folos cand vi se mai spune ca vegani se pot face doar cei cu bani :))

Am combinat 2 legaturi de loboda cu 1 legatura de ridichi si o salata verde. Am tocat toate verdeturile si le-am amestecat intr-un bol incapator.

Separat, am pus 6 linguri de ulei de masline intr-un castron. Am adaugat zeama unei lamai verzi, 2 linguri de apa, sare si piper dupa gust. Am batut totul bine cu furculita si acest sos a merg direct peste salata.

Am mancat jumatate din aceasta salata la o singura masa. Am servit-o langa o tocanita de cartofi si a mers genial πŸ™‚

Sa aveti pofta, sa imi spuneti daca ati incercat salata de loboda si cum vi se pare!

Leave a Reply

