Gallery

Crostini de radacinoase la cuptor. Gustare vegana incredibil de gustoasa


Aveam pastarnac si radacina de patrunjel in frigider, mai mult decat imi trebuia pentru ciorba de azi. Am decis sa nu il mai las sa stea deageaba si sa ma ajute sa prepar ceva bun, ca o gustare.


Dupa cum vedeti, am taiat rondele morcov, pastarnac, radacina de patrunjel. Am presarat oregano uscat, fin maruntit, busuioc uscat, sare, piper, boia de ardei dulce si apoi am turnat ulei de masline peste tot.

Am lasat totul la cuptor cam 20-30 de minute, nu mai stiu exact. Ideea este sa le lasati la foc mic spre mediu si sa le scoateti cand devin aurii.

Am scos toate rondelele pe farfurie si le-am mancat in timp ce am citit cateva pagini dintr-o carte. Am infulecat o tava de crostini de radacinoase fara sa imi dau seama cand :)) Le-am terminat si va spun sincer ca sunt geniale chiar daca pare ceva banal sau chiar lipsit de gust. Radacinoasele dau gustul si la ciorba, si la tocanite, in orice mancare le adaugi.

La cuptor, in loc de felii de paine, ele devin crostini in stil italian, o gustare vegana delicioasa si simplu de realizat.

Sa aveti spor in bucatarie si inspiratie sa preparati mancare vegana delicioasa!

Cititi si alte retete vegane:

Dati like paginii Vegantini pentru inspiratie pe Facebook!

 

Leave a Reply

