Gallery

Legume la cuptor cu spanac si ardei copt. Mancare vegana adusa din paradis


Mananc si rad ca un copil care tocmai si-a terminat testul cu nota 10 si inaintea tuturor. Am preparat una dintre cele mai gustoase mancaruri vegane din toata cariera mea de bucatareasa de pana acum, simplu de tot.

Si am facut totul in mai putin de 1 ora, din care doar 10 minute le-am muncit si restul le-a facut cuptorul. Simt uneori ca trisez :))

In principiu, acesta este unul dintre marile avantaje ale gatitului vegan. Gatesti rapid si simplu. Si mancarea este atat de gustoasa si arata pur si simplu divin.


Ingrediente folosite: 5 cartofi, 200 de grame de fasole galbena, 2 ardei kapia copti si tocati, 2 fire de ceapa verde tocata marunt, 1 pastarnac tocat microscopic, sa nu il simta fiica mea :)), jumatate de legatura de marar proaspat, 1 morcov, 10 catei de usturoi, 7-8 linguri de ulei de masline, sare, oregano, o mana de spanac proaspat.

Am copt ardeii kapia. I-am tocat. Am pus in tava de cuptor cartofi decojiti si tocati, bine spalati. Am adaugat ceapa verde tocata marunt, pastarnacul, fasolea galbena, ardeiul copt, morcovul tocat rondele, mararul tocat marunt, ulei peste tot, sare si oregano, usturoi tocat marunt. Spre final am pus si frunzele de spanac.

Am amestecat totul astfel incat legumele sa fie toate bine amestecate cu uleiul si sarea. Vrem ca legumele sa aiba un soi de glazura, nu sa iasa fierte.

Am lasat tava la cuptor la foc mic spre mediu maxim 45 de minute. Lasati cat  credeti voi de cuviinta. Eu am stins focul atunci cand cartofii erau bine patrunsi iar legumele incepusera sa devina aurii.

Am servit totul cu un pahar de vin rosu alaturi. Am mancat una dintre cele mai delicioase cine vegane de pana acum 🙂

Sa aveti pofta si spor la retete culinare vegane, vegetariene si de post!

 

2 thoughts on “Legume la cuptor cu spanac si ardei copt. Mancare vegana adusa din paradis

Leave a Reply

