Gallery

Paste cu humus si pesto verde, vegan 100%, delicios si sanatos


Fac pesto in casa pentru ca la magazin e prea scump si e prea putin :)) Eu am nevoie de minim 1 borcan de 800 de grame de pesto si asa ceva inca nu s-a inventat si ar fi prea scump pentru gusturile mele.

Dar fac pesto acasa in mai putin de 10 minute. Un borcan de 800 ml de pesto facut de mine in casa ajunge la maxim 3 lei. Pesto de la magazin costa minim 13 lei si are cam 125 de grame. Si merita pentru ca este proaspat, din verdeturile alese de mine, spalate de mine, fara condimente si cu ulei extra virgin, trimis de soacra mea din Italia, direct din livada ❤

Astazi am experimentat putin cu pesto-ul meu verde. Asa cum poate stiti, daca ati mai citit articole pe blogul meu, eu fac pesto din:

  • ceapa verde
  • usturoi verde
  • rucola
  • leurda
  • macris
  • kale (mai nou si foarte rar pentru ca e scumpa pentru mine)
  • mangold (mai nou)
  • patrunjel
  • stevie (mult mai gustoasa decat kale si mangold si muuult mai ieftina)

Astazi am facut pesto din: 1 legatura de ceapa verde, 1 legatura de usturoi verde, 1 legatura de patrunjel proaspat, 600 ml de humus proaspat facut de mine acasa.

Am adaugat toate ingredientele de mai sus in blender si am blenduit timp de 2 minute maxim, cu pauze ca sa nu obosesc aparatul. Am de gand sa il folosesc pana imbatranesc si apoi il las mostenire :)) A costat 25 de lei si si-a scos investitia din primele 2 saptamani. Il am de 2 ani si merge de minune. Va invit sa nu faceti investitii uriase cand vine vorba de aparatura pentru ca nu e nevoie. Eu sunt dovada vie. Folosesc cele mai ieftine aparate de bucatarie si nu mi s-a stricat nimic niciodata si toate isi fac treaba minunat.

Rezultatul este genial. Este asa de bun incat se poate manca gol, pus langa un orez, pus langa cartofi copti si nu numai.

Amestecul rezultat a fost pus in tigaie de inox, am adaugat ulei de masline cam 6-7 linguri si apoi am incalzit la foc mic timp de 10 minute. Vreau ca usturoiul verde sa nu mai fie iute si ceapa verde sa isi piarda din asprime. Aromele se imbina fenomenal 🙂

Pesto-ul meu este gata. L-am pus peste paste fierte si am ornat cu rosii cherry si oregano. Am servit totul cu salata de mangold pe care nu pot sa spun cu mana pe inima ca o iubesc asa cum iubesc stevia 🙂 Sau rucola 🙂 Stevia si rucola sunt mult mai gustoase decat kale si mangold, cel putin pentru mine. Mie nu imi plac asa de mult.

La final, am pus pastele fierte si scurse direct in tigaia cu pesto. Am amestecat bine, am mai lasat 2 minute pe foc si asta a fost tot. Am mancat pana am simtit ca pocnesc si atunci mi-am mai pus o portie. Si un pahar de vin :))

Sa aveti spor la retete culinare vegane, vegetariene si de post!

Cum se face humus acasa? Cititi aceasta reteta super simpla!

3 thoughts on “Paste cu humus si pesto verde, vegan 100%, delicios si sanatos

Leave a Reply

