Gallery

Reteta vegana in 15 minute: Spaghetti aglio, olio e peperoncino


Aglio e usturoi, olio este uleiul de masline si peperoncino este ardeiul iute uscat, cel mic. 

Este mancare vegana italiana, deosebit de gustoasa si foarte simplu de preparat. Asa cum poate deja stiti, Vegantini se axeaza pe retete simple si rapide, sanatoase si gustoase. Nu imi place sa stau ore’n sir in bucatarie. Nici sa consum gaz sau sa fierb ingredientele cu orele. Nici sa spal multe vase :)) Cam greu de multumit, stiu :))

Astazi am gatit simplu de tot o reteta culinara vegana doar pentru mine. Fiica mea si sotul nu mananca picant. Asa cam am mancat eu totul si va spun cu mana pe inima ca mi-am dat nota 10 :))

Ingrediente: 200 de grame de paste (stiu, mananc mult), 6 linguri de ulei de masline, 2 catei de usturoi, 2 ardei peperoncino mici, uscati, sare, busuioc.

Am fiert pastele al dente si apoi le-am lasat la scurs. 

Separat, intr-o tigaie de inox am pus uleiul de masline, am dat focul la mic, am adaugat usturoiul tocat marunt, ardeiul peperoncino si am lasat 1 minute pe foc.

Apoi am aruncat in tigaie pastele si am mai lasat pe foc inca 2 minute, invartind usor. La final am pus sarea si busuiocul. O parte din busuioc s-a innabusit asa ca la final am ornat totul cu busuioc prospat.

Ceva mai bun de atat, rar mananci 🙂 Si simplu, rapid, satios, sanatos.

Va recomand cu mare drag sa preparati Spaghetti aglio, olio e peperoncino, adica paste cu usturoi, ulei de masline si ardei iute uscat. Merita!

Mult succes in tot ce faceti si spor in bucatarie!

Cititi si alte retete vegane:

Dati like paginii Vegantini pentru inspiratie pe Facebook!

One thought on “Reteta vegana in 15 minute: Spaghetti aglio, olio e peperoncino

Leave a Reply

