Gallery

Negresa vegana delicioasa si rapida. Desertul preferat din cacao, gem si arome naturale


Nu exista desert mai simplu si mai ieftin ca negresa de post, negresa vegana.

Cand eram mica si mama tinea post, ne facea mereu negresa. Era cel mai simplu desert, rapid, ieftin si foarte delicios. Cine refuza o negresa?

Ingrediente necesare pentru negresa vegana: 250 de grame de faina, 100 de grame de cacao, 50 de grame de carob (sau tot cacao), 200 de grame de marmelada de prune sau orice altceva aveti, coaja de portocala, extract de vanilie, putin zahar daca marmelada nu e dulce. Adaugati apa atat cat este nevoie ca sa obtineti o pasta groasa. Eu am pus o cana insa poate fi nevoie de mai mult sau mai putin in functie de cat de groasa este marmelada.

Amestecul obtinut l-am pus in tava unsa cu ulei si pudrata cu faina. Am pus totul la cuptor timp de 30 de minute, la foc mediu.

Evident, nu a crescut si nici nu avea cum fiindca eu nu folosesc praf de copt. La mijloc, negresa mea vegana a iesit delicioasa, usor lipicioasa insa nu nefacuta.

Partea superioara si partea inferioara au iesit pufoase.

Am avut noroc mare. Nu imi iese mereu negresa. Uneori iese prea afanata, alteori prea apoasa. Astazi a iesit perfect. Conteaza si faina, marmelada, pudra de cacao, totul 🙂

Am servit negresa la mic dejun, langa cafea. A mers de minune si ca desert dupa-amiaza si merge si in loc de biscuiti si dulciuri cand mergi la drum lung si vrei sa rontai ceva bun in masina.

De asemenea, negresa vegana merge ornata cu frisca vegetala, cu dulceata de visine, cu felii de ananas sau cuburi cu fructe pe scobitori 🙂

Multa sanatate, pofta mare si nu uitati sa gatiti vegan, macar din cand in cand 🙂

Leave a Reply

